SAAB 9-3:N VASEN KAUKOVALO EI TOIMI

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
juhaka
"Kaasari"
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Syys 18, 2006 07:19
Paikkakunta: OULU

SAAB 9-3:N VASEN KAUKOVALO EI TOIMI

Viesti Kirjoittaja juhaka »

OLEN JONKIN AIKAA IHMETELLYT, KUN SAAB 9-3:N VASEN KAUKOVALO EI TOIMI. OLEN VAIHTANUT POLTTIMON, TARKISTANUT SULAKKEET JA RELEET. MITÄ VIELÄ VOISIN TEHDÄ?
saabeli
"Aero"
Viestit: 321
Liittynyt: Pe Helmi 03, 2006 07:40

Viesti Kirjoittaja saabeli »

MITÄ VIELÄ VOISIN TEHDÄ?
Suhauttele liitoksiin CCR:ää (tai vastaavaa).
9-3 2,0t (185hv) 5D jubilee vm.2002
APE
"Kaasari"
Viestit: 46
Liittynyt: Ma Maalis 22, 2004 14:15
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja APE »

Minulla sama ongelma viikko sitten. Kun yritin pimeällä tiellä pitkiä päälle, molemmat etuvalot sammuivat kokonaan.
Onneksi ajovalojen lähivalot sai uudestaan päälle. Perille päästyä kokeilin vielä;pitkille laitettaessa molemmat valot sammuivat kokonaan.
Vaihdoin polttimot molempiin lamppuihin. Oikea pitkä meni päälle, vasen pimeäksi edelleen. Seuraavana aamuna koitin taas. Sama juttu. Yritin uudelleen ja kas : pitkät toimi molemmissa ja pitkien valokin syttyi mittaristoon. Sen jälkeen on toiminut.
Että kyllä tässä aikamoinen sähkömies ollaan.
9-5 1,6T, 2011
Saabonly
"Kaasari"
Viestit: 48
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 19:34

Viesti Kirjoittaja Saabonly »

MITÄ VIELÄ VOISIN TEHDÄ?

Tylsää mutta "haku", mulla ja kymmenillä muilla samanoloinen ongelma, johon löytyy ratkaisu relettä juottamalla.
mwessman
"Ruisku"
Viestit: 102
Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 10:42

Viesti Kirjoittaja mwessman »

Vika lienee siinä oranssissa lootassa, jonka pohjassa on kamalasti piikkejä. Kyseinen koota sijaitsee konehuoneen sulakeaskissa. Se maksaa Saabilla ihan paperirahaa, joten romikselle vaan! -vikana saattaa olla ihan jnkun sisäisen liitoksen irtoaminen, joten jos kolvi pysyy kädessä, käypä juotokset läpi ko osasta. oranssi kuori lähtee kyllä irti.
Vastaa Viestiin