Kokemuksia TOREK:sta?
-
- "Kaasari"
- Viestit: 39
- Liittynyt: Pe Tammi 23, 2004 15:53
- Paikkakunta: Espoo
Kokemuksia TOREK:sta?
Hyvät veljet ja sisaret,
Pääkaupunkiseudun kuluttajien mielipiteet tuntuvat olevan aika jakaantuneita sen suhteen, että viedäkö auto TOREK-autoon, vai Erkki Kanervalle? Mites hintaerot? Entä työskentelynopeus?
TOREK:lla maksais kytkinremppa ja poikkiolevien etujousien vaihto 520 euroa + OSAT, eli yli viissataa pelkkään työhön. Nyt vois olla aika otollinen tilanne kuunnella teidän käyttäjäkommentteja TOREK:sta, eli viedäkö sinne vai mitä suosittelisitte noilla korjauskohteilla??
t: P
Pääkaupunkiseudun kuluttajien mielipiteet tuntuvat olevan aika jakaantuneita sen suhteen, että viedäkö auto TOREK-autoon, vai Erkki Kanervalle? Mites hintaerot? Entä työskentelynopeus?
TOREK:lla maksais kytkinremppa ja poikkiolevien etujousien vaihto 520 euroa + OSAT, eli yli viissataa pelkkään työhön. Nyt vois olla aika otollinen tilanne kuunnella teidän käyttäjäkommentteja TOREK:sta, eli viedäkö sinne vai mitä suosittelisitte noilla korjauskohteilla??
t: P
SAAB 900SE 2.0 Turbo, 136kw, vm.96, aj. 230tkm.
Onko aikuisella iällä iskevä Saabismi ns. kakkostyypin Saabismi?
Onko aikuisella iällä iskevä Saabismi ns. kakkostyypin Saabismi?
Kytkimen vaihto
En tiedä, että paljonko jousien vaihtoon menee, mutta täällä Oulussa Nikusella luvattiin Sachsin-kytkin vaihdettuna eli töineen 350 euroa!
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
-
- "Kaasari"
- Viestit: 39
- Liittynyt: Pe Tammi 23, 2004 15:53
- Paikkakunta: Espoo
Kytkimen hinta
No niinpä!!! Ja kun Toropainen sanoi, että laitetaan siihen alkuperäinen Saabin turbon kytkin edulliseen 430 euron hintaan!!! Perk... ymmärrän kyllä, että turbo vaatii kytkimeltä paljon, mutta onko tuo todellakin ainoa vaihtoehto. Yli tonnin remppa noilla puutteilla tekee NG900:sta kalleimman koskaan ylläpitämäni auton.
SAAB 900SE 2.0 Turbo, 136kw, vm.96, aj. 230tkm.
Onko aikuisella iällä iskevä Saabismi ns. kakkostyypin Saabismi?
Onko aikuisella iällä iskevä Saabismi ns. kakkostyypin Saabismi?
Re: Kokemuksia TOREK:sta?
Missä on kanervan eki? Onko hän joku saab welho pk-seudulla?saabistinro900 kirjoitti:Hyvät veljet ja sisaret,
Pääkaupunkiseudun kuluttajien mielipiteet tuntuvat olevan aika jakaantuneita sen suhteen, että viedäkö auto TOREK-autoon, vai Erkki Kanervalle? Mites hintaerot? Entä työskentelynopeus?
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
-
- "Viggen"
- Viestit: 529
- Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
- Paikkakunta: Tampere
Re: Kytkimen hinta
Kyselin juuri pari viikkoa sitten kytkin rempasta Pro Car Servicestä.saabistinro900 kirjoitti:No niinpä!!! Ja kun Toropainen sanoi, että laitetaan siihen alkuperäinen Saabin turbon kytkin edulliseen 430 euron hintaan!!! Perk... ymmärrän kyllä, että turbo vaatii kytkimeltä paljon, mutta onko tuo todellakin ainoa vaihtoehto. Yli tonnin remppa noilla puutteilla tekee NG900:sta kalleimman koskaan ylläpitämäni auton.
Remontin hinta 250-300e riippuen hieman mitä vaihdetaan. Samalla kun kannattaa tarkastaa/vaihtaa vaihteensiirtoakselin-,kampiakselin- ja vetonivelien tiivisteet.
Ilman klubi alennuksia koko kytkin levypaketin hinta (sis. painelaakerin) n. 250e ja Viggenin kykin paketti 450e.
Eli ilman klubi alennuksia koko roska vakio kytkinlevyllä n. 500e. Sillä hinnalla kannattaa jo ajaa Jyväskylään vaikka hieman kauempaakin..
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Erkki Kanervasta
Omalta kohdaltani voin vain kehua kyseistä Kanervaa. Saabbaani (-96 Turbo) on ollut muutaman kerran hänellä korjattavana. Hinta on aina ollut tosi kilpailukykyinen ja mukaan tulee vielä hyvät neuvot jälkihoitoon, jos on tarvetta. Hänellä on myös Tech 1 ja puolitoista vuotta sitten oli 2:n hankinnan alla, joten pitäisi pystyä ainakin NG900 korjaustöihin. Lisäksi kaverilla on hyvät suhteet LänsiAutoon, josta kykenee saamaan lisätukea jos tarvetta.
Orginaali Turbo Sensonic = hyvä lähtökohta auton paranteluun ja henkilökohtaiseen konkurssiin
Torek-Auto tekee hyvää työtä
Olen vaihtanut kytkimen Torek-Autossa vanhaan 900i Saabiin ja ei ole mitään pahaa sanottavaa. Muutenkin olen korjannut Torekissa ja auto on aina ollut sen jälkeen huippukunnossa.
Laskutus on valitettavasti aika kovaa, mutta alle Länsi-Auton kuitenkin.
Laskutus on valitettavasti aika kovaa, mutta alle Länsi-Auton kuitenkin.
Olen huollattanut ysisatkuani Torekissa koko sen ajan mitä auto on minulla ollut, eli seitsemän vuotta. Pari kertaa on tullut käytyä Laakkosella Konalassa, ja kyllä Laakkosellakin hommat on aina hoituneet, kuten myös laskutus.
Torekilta on aina löytynyt hyviä neuvoja ja venymistä moneen suuntaan. Kun en ole kovin pätevä moottorien kanssa, niin Toropainen on aina opastanut ja selittänyt asiat perinpohjin.
Siitä plussaa, Laakkosella aikoinaan huoltopäälliköllä oli niin kiire, ettei kuulemma ehtinyt "Vääntää rautalangasta"
Maksaahan se Torek, tietysti. Ja tosisaabistihan huoltaa autonsa itse, mutta minä ainakaan en kykene siihen...vielä
Torekilta on aina löytynyt hyviä neuvoja ja venymistä moneen suuntaan. Kun en ole kovin pätevä moottorien kanssa, niin Toropainen on aina opastanut ja selittänyt asiat perinpohjin.
Siitä plussaa, Laakkosella aikoinaan huoltopäälliköllä oli niin kiire, ettei kuulemma ehtinyt "Vääntää rautalangasta"
Maksaahan se Torek, tietysti. Ja tosisaabistihan huoltaa autonsa itse, mutta minä ainakaan en kykene siihen...vielä
#988
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17