ng900aero kirjoitti:
Ng on pesty viimeksi elokuun alussa eikä vielä näytä paskaiselta
No vetäseppäs siihen se yksi puhdas rantu ja katellaan sitten uudestaan .
Ja ei tuo valkoinen 9-5 ole paha mutta minun makuun kyljessä saisi olla musta lista.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
tnt kirjoitti:Taipusin ilman muuta tuohon jälkimmäiseen..Manuaali ja lähes lahjahintainen.Eipä tuossa enää kovin paljoa ole aero-lisää perusmalleihin verrattuna.
Täytyy vähän korjata....ensimmäistä vaihtoehtoa oli tarkoitus suositella Talviautoilijat varmasti arvostaa, että ko mallista löytyy myös luistonesto mitä ei välttämättä tuossa vanhemmassa mallissa ole.
Joo kyllä meikäläisenkin silmää hiveli enemmän tuo Oululainen. Tulpatkin pitäs talveks vaihtaa niin ei sitä mitään mahda jos ne nyt sattuu olemaan kiinni aero-saabissa!
Tässä on nyt aika kova kuume päällä kun alkaa vanha 9-3 olemaan kohta eläkeputkessa (211 t mittarissa) vaikka onkin toiminut ku junan vessa.
Eikä noilla nyt hintaeroakaan kuin se 1100 euroa ja kuitenkin 2 vuotta nuorempi. Ja ei kai Oulussa niin ankarasti teitä suolailla kuin täällä syvässä etelässä, auto tosin kaukana mutta meneehän niitä junia
Ei muuta kuin hallituksen kanssa neuvottelemaan ja sitten valtionvarainministerille juttelemaan.
napalmi kirjoitti:katotaan kuin äijän käy aero-kuumeessa...
Mieti nyt vielä... Osta aeron sijasta joku hyvä '99 täyspaineturbo. Eihän se aero ole ei, mutta jäisi sulle varmaan suunnilleen Stage5:n verran viritysrahaa noiden pyyntihintojen perusteella.
napalmi kirjoitti:katotaan kuin äijän käy aero-kuumeessa...
Mieti nyt vielä... Osta aeron sijasta joku hyvä '99 täyspaineturbo. Eihän se aero ole ei, mutta jäisi sulle varmaan suunnilleen Stage5:n verran viritysrahaa noiden pyyntihintojen perusteella.
Niin taikka -98 täyspaine turbo missä on kaikki mitä tuossa -00 Aerossa, stage 3, nahkat, jalopuut ja muuta herkkua päälle YV:llä voi kysyä lisää.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
napalmi kirjoitti:katotaan kuin äijän käy aero-kuumeessa...
Mieti nyt vielä... Osta aeron sijasta joku hyvä '99 täyspaineturbo. Eihän se aero ole ei, mutta jäisi sulle varmaan suunnilleen Stage5:n verran viritysrahaa noiden pyyntihintojen perusteella.
Haha, jos haluaa Aeron niin ei tommosta "eihän se Aero ole" -autoa voi hankkia. Jää muuten harmittamaan, sama se mitä Stageja välirahalla sitten saakaan.
karg kirjoitti:
Haha, jos haluaa Aeron niin ei tommosta "eihän se Aero ole" -autoa voi hankkia. Jää muuten harmittamaan, sama se mitä Stageja välirahalla sitten saakaan.
Hakisin tuon Oulussa olevan Saabin talteen.
Samaa mieltä, ja kevään tullen taas harmittaa jos auto on varustettu kiinteällä katolla Eli suosittelisin Aero Cabriota
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Ensimmäinen noista kahdesta on myös minun mielestäni tyylikkäämpi. Penkitkin näyttää tyylikkäämmiltä sinisessä, mutta moottorin takia ehkä ottaisin '99-vuosimallisen.
Ja alemmasta, hopeisesta, laitoin myyjälle kyselyä että mikä olisi väliraha nykyiseen 210000 ajeltuun 9-3 -99/00 eiturbo pisnes varusteltuun, ilmastoituun, niin täältähän pamahti jotta + - 9000 euroa!
Tuntuu kyllä tuo väliraha melkoiselta että ei puhettakaan vaihdosta tuossa liikkeessä. Vai mitä on syvät rivit mieltä?