Kumpaan taipuisitte?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

napalmi kirjoitti:Joo ei ikävä kyllä meikäläinen kerenny ostelemaan, pahus.Onnittelut kuitenkin uudelle omistajalle kuka sitten lieneekään.
Eipä kannata täällä paljoo mainostella jos joku helmi sattuu olemaan kaupan, vaan ihan hys hys...
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Poy
"Hölösuu"
Viestit: 1319
Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 21:30
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Poy »

NG900T kirjoitti:
napalmi kirjoitti:Joo ei ikävä kyllä meikäläinen kerenny ostelemaan, pahus.Onnittelut kuitenkin uudelle omistajalle kuka sitten lieneekään.
Eipä kannata täällä paljoo mainostella jos joku helmi sattuu olemaan kaupan, vaan ihan hys hys...
Paljonko tuolla aerolla oli hintaa, kun ei enää näy? Kiinnosta vaan vähän tietää. :o
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
karvalakki
"Turbo"
Viestit: 289
Liittynyt: Ma Joulu 15, 2003 20:12

Viesti Kirjoittaja karvalakki »

napalmi kirjoitti:Ja alemmasta, hopeisesta, laitoin myyjälle kyselyä että mikä olisi väliraha nykyiseen 210000 ajeltuun 9-3 -99/00 eiturbo pisnes varusteltuun, ilmastoituun, niin täältähän pamahti jotta + - 9000 euroa!

Tuntuu kyllä tuo väliraha melkoiselta että ei puhettakaan vaihdosta tuossa liikkeessä. Vai mitä on syvät rivit mieltä?
Soititko, vai lähetitkö sähköpostikyselyn? Autokauppiaat ja autojansa myyvät saavat kaikenlaisia joutavanpäiväisiä s-postikyselyjä niin paljon, että tuskin jaksavat kauhean vakavasti ottaa. Soita ja osoita olevasi vakavissasi, niin saatat saada paremman tarjouksen.
'99 9-3 2.0T (185hp), Eibach Pro-Kit / Bilstein Sprint
Vastaa Viestiin