Mietiskelin että pystyykö tollasen lyömään autossa olevan alkuperäisen tilalle. Dumppi on ilmeisesti mahoton ajatus ja niin taitaa olla myös vv suodin...
Näihän se on. Lueskelin noita juttuja ja selvisi aika nopeesti, että turha edes kokeilla. Samoin ton filsun kanssa on turha lähtee pelleillee sekin vissiin sotkee sen... Mutta jos nyt ees jotain sais tehtyy...
Toki by-passin voi päivittää autoosi ! Pääasia tosiaankin se, että kyseessä on nimenomaan by-pass eikä atmosfääriin suhauttava avoin dumppi.
Jos tuolla uudella by-passilla saa sen enempää ääniä aikaiseksi niin en kyllä tiedä. Itselläni ei ainakaan muuttunut äänet miksikään kun vaihdoin erilaiseen by-passiin
Toki modaamalla tuota filtterikoteloa jotenkin avarammaksi saattaa saada aikaiseksi vähän enemmän suhinaa jos ne äänet todellakin ovat se tärkein juttu tässä.
Eipä ne äänet nyt kovinkaan tärkee juttu ole. Kaiken lisäksi niihin kuulemma kyllästyy aika herkästi. Eka turbo auto ni pitäs nyt nekin päästä kokemaan... Taidampa säästää rahat tohon stageen taitaa tulla vähän enemmän rahalle vastinetta ku jollain dumpilla etc.
ola kirjoitti:Eipä ne äänet nyt kovinkaan tärkee juttu ole. Kaiken lisäksi niihin kuulemma kyllästyy aika herkästi. Eka turbo auto ni pitäs nyt nekin päästä kokemaan... Taidampa säästää rahat tohon stageen taitaa tulla vähän enemmän rahalle vastinetta ku jollain dumpilla etc.
Erittäin viisaita sanoja ! Suosittelen ehdottomasti tekemään niin.
Orkkis by-pass kuitenkin kestää hyvin virityksenkin tuomat tehot, jotenk jos mitään syytä vaihtoon ei ole on varmasti parempia sijoituskohteita : )