9-3 t7 2,0t maptunilta bybass?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
ola
"Kaasari"
Viestit: 32
Liittynyt: Ti Elo 01, 2006 21:42
Paikkakunta: Helsinki

9-3 t7 2,0t maptunilta bybass?

Viesti Kirjoittaja ola »

Mietiskelin että pystyykö tollasen lyömään autossa olevan alkuperäisen tilalle. Dumppi on ilmeisesti mahoton ajatus ja niin taitaa olla myös vv suodin...

Hakusessa vähän suhinaa pellin alta :oops:
juhokare
"Hölösuu"
Viestit: 3859
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 13:59

Viesti Kirjoittaja juhokare »

Taitaa T7:kaan olla mahdoton ajatus tuo dumppi. :? Alkaa kait näyttämään ilmamassamittari omia lukemiaan...
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
ola
"Kaasari"
Viestit: 32
Liittynyt: Ti Elo 01, 2006 21:42
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ola »

Näihän se on. Lueskelin noita juttuja ja selvisi aika nopeesti, että turha edes kokeilla. Samoin ton filsun kanssa on turha lähtee pelleillee sekin vissiin sotkee sen... Mutta jos nyt ees jotain sais tehtyy...
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Toki by-passin voi päivittää autoosi ! Pääasia tosiaankin se, että kyseessä on nimenomaan by-pass eikä atmosfääriin suhauttava avoin dumppi.
Jos tuolla uudella by-passilla saa sen enempää ääniä aikaiseksi niin en kyllä tiedä. Itselläni ei ainakaan muuttunut äänet miksikään kun vaihdoin erilaiseen by-passiin :roll:
Toki modaamalla tuota filtterikoteloa jotenkin avarammaksi saattaa saada aikaiseksi vähän enemmän suhinaa jos ne äänet todellakin ovat se tärkein juttu tässä.
ola
"Kaasari"
Viestit: 32
Liittynyt: Ti Elo 01, 2006 21:42
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ola »

Eipä ne äänet nyt kovinkaan tärkee juttu ole. :lol: Kaiken lisäksi niihin kuulemma kyllästyy aika herkästi. :?: Eka turbo auto ni pitäs nyt nekin päästä kokemaan... Taidampa säästää rahat tohon stageen taitaa tulla vähän enemmän rahalle vastinetta ku jollain dumpilla etc. :oops:
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

ola kirjoitti:Eipä ne äänet nyt kovinkaan tärkee juttu ole. :lol: Kaiken lisäksi niihin kuulemma kyllästyy aika herkästi. :?: Eka turbo auto ni pitäs nyt nekin päästä kokemaan... Taidampa säästää rahat tohon stageen taitaa tulla vähän enemmän rahalle vastinetta ku jollain dumpilla etc. :oops:
Erittäin viisaita sanoja ! ;) Suosittelen ehdottomasti tekemään niin.
Orkkis by-pass kuitenkin kestää hyvin virityksenkin tuomat tehot, jotenk jos mitään syytä vaihtoon ei ole on varmasti parempia sijoituskohteita : )
illu
"Viggen"
Viestit: 514
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 09:57
Paikkakunta: taipalsaari

Viesti Kirjoittaja illu »

Eilen illalla suhis televisiossa ihan tarpeeksi :lol:
#2389
9-5 2.0t XWD
ola
"Kaasari"
Viestit: 32
Liittynyt: Ti Elo 01, 2006 21:42
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ola »

lieneekö se sitten syynä tähän suhina kuumeeseen :?: :lol:
Avatar
patse
"Saabisti"
Viestit: 2106
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:18
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja patse »

Kyllä se vakio by-pass suhahtaa/kurnahtaa :D
Kunnolla kun oikein vedättää sekä vielä onnistut nopean vaihdon tekemään :wink:
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07
Määtz
"Kaasari"
Viestit: 44
Liittynyt: Ti Syys 27, 2005 10:10
Paikkakunta: Pohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Määtz »

ola kirjoitti:Samoin ton filsun kanssa on turha lähtee pelleillee sekin vissiin sotkee sen...

mull on ollu nyt suunnilleen kuukauden päivät BSR open air kit ja hyvin on tähän menneessä pelannut
illu
"Viggen"
Viestit: 514
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 09:57
Paikkakunta: taipalsaari

Viesti Kirjoittaja illu »

patse kirjoitti:Kyllä se vakio by-pass suhahtaa/kurnahtaa :D
Kunnolla kun oikein vedättää sekä vielä onnistut nopean vaihdon tekemään :wink:
Joo,näin on. aivastaa ihan kunnolla 8)
#2389
9-5 2.0t XWD
Vastaa Viestiin