Lohkolämppäri pistoke
Lohkolämppäri pistoke
Pitäisi kiinnittä Defan johtosarja elementtiin ja keksiä pistokkeelle vaikka. Ajattelin sen tempasta maskiin, siihen oikeanpuoliseen pikku soikioon. Yksi ritilä pitää katkoa, mutta miten olette itse piskokkeen kiinnittänyt jäljelle jääviin ritiloihin. Pitäisiköhän siihen kehittää kummallekkin puolelle asennuslevyt mustasta akryylistä. Kyseessähän on Defan miniplugi. Sarjan mukana tuli kyllä kiinnikkeitä mutta niistä mikään ei suoraan käy.
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
Joo, toi ei olisi paha, sehän on kiinni sarjan mukana tulevalla kiinnikeellä. Hieno homma, taidampa huomenissa tehdä saman tempun, kiitti.
SS-K #1367 \ STCF #44
- Eki Mustakari -
- Eki Mustakari -
Joutuu kyllä nöyristelemään tuossa ratkaisussaEski kirjoitti:Se maski ei tahdo kestää sitä johdon nykimistä pakkasella... Itse juuri siirsin sen pistokkeen rikkinäisestä maskista tuonne:Eski

Maskiin asennuslevy(t) kyllä kannattaa ranettaa. Omassa kolkissa mennyt ripa rikki, juuri minimaalisten kiinnikkeiden takia. Mulla pistokkeessa etulaippa on juuri sopivan kokoinen, että ottaa sopivasti tukea rivoista, mutta taakse olen viritellyt isomman tukilevyn, joka jykevöittää liittimen kiinnitystä huomattavasti.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
Mulla on maskissa ja ensimmäinen talvi alkaa tällä autolla. Yhden kerran nyt käytetty ja mielestäni tämä plugi tuntuu tukevalta asennukselta, mutta saa sitten nähä kuin se kestää, ilmeisesti on kestänyt aikaisemmalla omistajalla kun ei muita ranetuksia näy. Niskat kyyryssä räntäsateessa niin kätevämmältä paikalta tuo maskiasennus kuitenkin tuntuu kuin ihan alakerrassa jossa plugi oli mulla vanhassa.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
-
- "Ruisku"