jakopäänhihna / ketju?
jakopäänhihna / ketju?
Ainakin vanhassa 900:ssa oli jakopäänketju eikä hihnaa. Onko 9-3 hihna vai ketju?
Re: jakopäänhihna / ketju?
haulla etitty ja googletettu ja sellasta... mutta nyt ei mee jakeluun... eli vuosimallin -99 saab 93 2 litrasella vaparikoneella... jakopää on ketjulla vai? vaikka huoltokirjassa ilmotetaan hihnan vaihto 110tkm ja 210 tkm kohdalle? saisko faktoja?
900S vm. -90
9-3 1.8t SC Vector AT -09
Jakopää on ketjulla, 110tkm kohdalla vaihdettava hihna on moniurahihna apulaitteille.
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
kiitos
asia selvä..
no.. toi auto mitä oon ostamassa.. sillä ajetti 212 tkm ja 210 tkm huolto tekemättä...
Minkähän hintanen huolto?
asia selvä..

no.. toi auto mitä oon ostamassa.. sillä ajetti 212 tkm ja 210 tkm huolto tekemättä...
Minkähän hintanen huolto?
900S vm. -90
Helpoiten huollon Max hinnan saa kun soittaa Metro-Auto:n.
Niin ja kannattaa varautua siihen sitten, että ne vaihtaa jokahuollossa jarrunesteet vaikka niillä olisi ajettu 1 vuosi ja 6tkm.
Näin mulle tehdään aina, kun ilmeisesti Saabilla käytetään jotain tsekkoslovakialaista nestettä joka heidän mukaan oli jo huonoa. Niin ja eikä siinä vielä kaikki, ne putsaa takajarrut jokavuosi, mikä on hyvä juttu, mutta laskuttaa kaikki rikki menneet osat asiakkaalla(asennussarja vajaa 34€).
Niin ja kannattaa varautua siihen sitten, että ne vaihtaa jokahuollossa jarrunesteet vaikka niillä olisi ajettu 1 vuosi ja 6tkm.
Näin mulle tehdään aina, kun ilmeisesti Saabilla käytetään jotain tsekkoslovakialaista nestettä joka heidän mukaan oli jo huonoa. Niin ja eikä siinä vielä kaikki, ne putsaa takajarrut jokavuosi, mikä on hyvä juttu, mutta laskuttaa kaikki rikki menneet osat asiakkaalla(asennussarja vajaa 34€).
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.
kiitos taas vastauksista
koeajon aikana huomasin kyllä jarruissa jotain outoa..
tai lueskelin täältä foorumiltaki.. ilmeisesti ilmausta vaille ku poljin pinu melkei lattiaan..
jos ton auton ostan niin taidan käyttää vähämaalla hyvinkäällä huollossa.
koeajon aikana huomasin kyllä jarruissa jotain outoa..
tai lueskelin täältä foorumiltaki.. ilmeisesti ilmausta vaille ku poljin pinu melkei lattiaan..
jos ton auton ostan niin taidan käyttää vähämaalla hyvinkäällä huollossa.
900S vm. -90