9-3 2.0i v.99. Katalysaattori...

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Hucca
"Kaasari"
Viestit: 43
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 09:27

9-3 2.0i v.99. Katalysaattori...

Viesti Kirjoittaja Hucca »

onko vika katalysaattorissa, kun tehot katoaa autosta kaasua antaessa, eli tapahdu juurikaan mitään, katalysaattorista kuuluu helinä eli on varmaan sisuskalut pa****. Autovahinkokeskuksessa on myynnissä katti, mutta mitä tarkoittaa tuo vaurio/huomautus, jousto + lambda anturi.. kiittäen vastauksista... t.hucca

Osan nimi
KATALYSAATTORI

Merkki ja Malli
SAAB 9-3 2,0I AUTOM. 3-OV HB

Vuosimalli
1998

Toimipaikka
Pirkkala (p. 010 7737 560)


Alin hinta
200 €

Ylin hinta
200 €

Osia varastossa
1

Ovien lkm
3

Korityyppi
HATCHBACK

Laatuluokka
A2

Vaurio/huomautus
"JOUSTO" +LAMBDA ANTURI
9-3 v.99
jthing
"Aero"
Viestit: 301
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 15:10
Paikkakunta: Vancouver

Viesti Kirjoittaja jthing »

Itsellä oli edellisestä palanut KAT ja siihen hitsattiin tilalle BILTEMA KAT päästöarvot oli erinomaiset ja hyvin pelasi.
9-5 Aero Wagon MY04
S-SK #2566, STCF #27
Hucca
"Kaasari"
Viestit: 43
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 09:27

Viesti Kirjoittaja Hucca »

tätäkö tarkoitit... tarttiko muuta tuohon kuin pelkkä katti?

http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... 0501852782
9-3 v.99
jthing
"Aero"
Viestit: 301
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 15:10
Paikkakunta: Vancouver

Viesti Kirjoittaja jthing »

Joo tuo se oli. Ei tarvinnut muuta kuin KATin. Yksi mahdollisuus on muuten myös se että lambda on rikki, mutta jos KAT kilisee niin on sielläkin jotain vikaa. Lambdan rikkoutuminen sytyttäisi todennäköisesti myös Check Enginen.
9-5 Aero Wagon MY04
S-SK #2566, STCF #27
Marko
"Tuplakaasari"
Viestit: 57
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2004 18:08
Paikkakunta: Karkkila

9-3 2.0i v.99. Katalysaattori...

Viesti Kirjoittaja Marko »

Menee vähän arvailulinjalle, mutta olisko katista irronneet moskat tukkineet äänenvaimentimen. Eli vaihtoon menisi katalysaattorin lisäksi äänenvaimennin?
niitä.varmoja.kotimaisia. ja tids. ja ttid.
Hucca
"Kaasari"
Viestit: 43
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 09:27

Viesti Kirjoittaja Hucca »

tuntuu, että kun kone/putkisto lämpenee niin sitten rupee hyytymään. Tänään kun lähdin ajelee kone kylmänä niin ei mitään ongelmia, kiihty kuten ennenkin.
9-3 v.99
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Eiköhän tuollaisesta tilanteesta jo jotain vikakoodejakin löydy. Auto vaan testerin päähän, vikakoodien luku ja nollausa. Lisää ajoa ja katellaan taas vikakoodit. Saattaa kummasti helpottaa hakua.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Vastaa Viestiin