Tankin keskuslukitus

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Fred Scuttle
"Viggen"
Viestit: 571
Liittynyt: La Touko 27, 2006 10:38

Tankin keskuslukitus

Viesti Kirjoittaja Fred Scuttle »

Toimiiko takaluukun lukituksen kanssa vai miten?. Omassani heitti toimimasta, joten tietoa vailla ollaan, keskuslukitus muuten kyllä pelaa.
MrG
"Aero"
Viestit: 409
Liittynyt: Su Elo 07, 2005 16:23

Viesti Kirjoittaja MrG »

Keskuslukon mukaan toimii.
Fred Scuttle
"Viggen"
Viestit: 571
Liittynyt: La Touko 27, 2006 10:38

Viesti Kirjoittaja Fred Scuttle »

Onko muilla reistaillu ja missä oli vika?
palhom
"Kaasari"
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Loka 24, 2006 22:05
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja palhom »

Minulla tankin lukko (NG900 -95) piti vain korisevaa ääntä kun avasin keskuslukituksen. Purin tankin lukituksen moottorin ja yksi ratas oli tullut tiensä päähän. Nyt on sitten hakusessa uusi lukituksen moottori.

Kyllä se tankin lukitus on kytketty keskuslukitukseen.
Fred Scuttle
"Viggen"
Viestit: 571
Liittynyt: La Touko 27, 2006 10:38

Viesti Kirjoittaja Fred Scuttle »

palhom kirjoitti:Minulla tankin lukko (NG900 -95) piti vain korisevaa ääntä kun avasin keskuslukituksen. Purin tankin lukituksen moottorin ja yksi ratas oli tullut tiensä päähän. Nyt on sitten hakusessa uusi lukituksen moottori.

Kyllä se tankin lukitus on kytketty keskuslukitukseen.
Ilmoitappa osan hinta, kun olet löytänyt sen. Oliko tavaratilan verhoilun irrottamisessa mitään erityisniksejä?
palhom
"Kaasari"
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Loka 24, 2006 22:05
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja palhom »

Verhoilua ei tarvitse poistaa kokonaan. Helpointa on ensin poistaa takakaiuttimen ritilä (muutana torx ruuvi) ja vetää verhoilua hieman pois. Tämän jälkeen pääsee käsiksi moottoriin. Johdot irti liittimestä ja kiinnitys ruuvit (torx) pois.

Ainoa hankaluus on pujottaa verhoilu takaisin paikoilleen kaiutinritilän alle, mutta ruuvimeisselillä avittamalla se kyllä paikoilleen menee.

Itselläni ei nyt ole moottoria käytössä, mutta haeskelen osaa ja kirjoitan sitten mistä löytyy ja mihin hintaan (luulen ettei kannata uutena ostaa).
Fred Scuttle
"Viggen"
Viestit: 571
Liittynyt: La Touko 27, 2006 10:38

Viesti Kirjoittaja Fred Scuttle »

Sain sen(siis lukon) jo kuntoon.
Vastaa Viestiin