TiD oikuttelee.
TiD oikuttelee.
Olipahan varsinainen koti matka tänään. Normaali moottorijarrutus ja CE-valo tauluun. Syttyy ja sammuu kaasun mukaan. Mikäli kierroksia on yli 1500 valo ei pala, alle sen palaa. Tehoa ei ole yhtään kun valo palaa ja jos ei pala niin silloinkin todella todella huonosti. Mäkiin piti ennakoida ja kelata vauhtia että pääsee ylös ja vitosella ei jaksanut vetää edes 8o km/h:n nopeudessa. Elikkäs yhteen vetona tehottomuus ja paha sellainen. Olisko se MAF paskana? Voiko se mennä hajalla kertalaakista kun eikös se yleensä hiivu hissun kissun? Ei ole montaa viikkoa kun sen viimeksi puhdistin mutta pitää ensiksi aamulla koettaa puhdistaa ja sitten vaikka porata siihen se reikä?! Ja sitten varaosaliikkeeseen tilamaan Pierburgia, mikä sen malli tai tyyppi on joka pelaa?
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
En muista pierburgin mallia, mutta minulla on ylimääräisenä moinen. Omassa -00 Tid:ssä ei pelannut alakierroksilla lähimainkaan yhtä hyvin kuin alkuperäinen.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Nyt ei pala enää poratulla maffilla edes CE-valo. Suorituskyky ei ole entisensä mutta kyllä tuolla nytkin ehtii. Uutta maffia odotellessa...
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
Testasin Topin Pierpurgilla jonka osanumero: 7701-9908 omaa TiDiäni ja ei toimi toivotulla tavalla. Vähän ennen ja jälkeen kolmentonnin on pieni notkahdus vedossa. Aika kumma juttu että saman vuosimallin autoissa osassa toimii, osassa ei. Taitaa nämäkin olla yksilöitä nämä autot.topi kirjoitti:Minultakin löytyis hyllystä varaosa Pierburg. Osoite lienee tuttu. Tai heitä yv:ta.
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
Moottorityyppi muuttui olikohan nyt keväällä 2001. Myöhemmässä mallisarjassa pierupurkki ei pelitä. Olisi kyllä kiva kokeilla vanhempaakin tidiä missä pierupurkki...ehkä niiden kuskit eivät tiedä miten sen pitäisi toimia.hz81 kirjoitti: Aika kumma juttu että saman vuosimallin autoissa osassa toimii, osassa ei. Taitaa nämäkin olla yksilöitä nämä autot.
Siis onko tuota 92kilowattistakin useampaa versiota? Kun käsittääkseni 2000 malliseen asti nuo on noita 85 kilowattisia ja siitä eteenpäin 92kW!? Omani on käyttöönotettu marraskuussa 2000 mutta on 92kW.9-3Tid kirjoitti:Moottorityyppi muuttui olikohan nyt keväällä 2001. Myöhemmässä mallisarjassa pierupurkki ei pelitä. Olisi kyllä kiva kokeilla vanhempaakin tidiä missä pierupurkki...ehkä niiden kuskit eivät tiedä miten sen pitäisi toimia.hz81 kirjoitti: Aika kumma juttu että saman vuosimallin autoissa osassa toimii, osassa ei. Taitaa nämäkin olla yksilöitä nämä autot.
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
Mielestäni on kaksi versiota 92kw mallista. Kevään 2001 jälkeen tehtyjä motteja käytettiin myös SS malliversiossa. Voin olla toki väärässäkin, mutta jostain muistan näin lukeneeni.hz81 kirjoitti: Siis onko tuota 92kilowattistakin useampaa versiota? Kun käsittääkseni 2000 malliseen asti nuo on noita 85 kilowattisia ja siitä eteenpäin 92kW!? Omani on käyttöönotettu marraskuussa 2000 mutta on 92kW.