Vähän sesongin ulkopuolelta, mutta kiinnostuksen herätti turpon jäähdyttämistä käsittelevä keskustelu vanhemmalta ajalta.
Miten käytätte turpoa talvella?
Itse olen ajellut 9-3 185hp:lla yleensä useita minuutteja ilman että ahdot menee keltaiselle, ennen kuin olen ruvennut ottamaan enemmän tehoja. Onko tällä merkitytstä mihinkä? Mihin?
-Petsku-
Talvikäyttökäytäntöä...
Talvikäyttökäytäntöä...
9-3 SE 2.0T '01 (Myyty
oli se vaan niiiin kiva!) Tilalla 9-3 SS 1.8t '04

ite katon että on pikkasen edes viisari värähtänyt. Onhan se auto vähän joka suuntaan nihkeä kun on kylmä. Narinat pitää olla loppu ja lämmintä rööristä niin nastat alkaa saada kyytiä
Muutaman sadan euron vehkeen takia en viittis hermojani repiä.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Viggen"
- Viestit: 529
- Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
- Paikkakunta: Tampere
Pyrin yleensä tuohon samaan 3000 rpm rajaan ja paineita ei punaiselle ennekuin lämmöt lähellä puoliväliä mutta aina ei malta odottaa..NG900T kirjoitti:Tiedä sitten onko hätävarjelun liiottelua mutta mä en ole koskaan antanut jengaa yli 3000rpm enkä isompia paineita ennenku lämmöt on normaalit.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6