Ovikaiuttimen paikat NG900

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

viimeisissä kotimassa kasatuissa 9-3:ssa ei käsittääkseni ole johtoja.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
mordai
"Turbo"
Viestit: 254
Liittynyt: La Huhti 17, 2004 20:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mordai »

Turbo Sensonic kirjoitti:
Ei vaihtele NG900:n vuosimallin mukaan. Tietääkseni missään NG900:ssa ei ole noita ovijohdotuksia vakiona, ellei autoon ole alunperin hommattu AS3 -audiojärjestelmää. OG9-3:sista tuo johdotus löytyy vakiona. En tosin tiedä, onko se vakiona jokaisessa OG9-3:ssa, mutta esim. kaverin vm. 2001 9-3 LPT:ssä oli.
Mielestäni jossain oli näin väitetty, mutta voin muistaa väärin. Joka tapauksessa v-mäinen homma tuo johtojen veto.

-Petsku-
9-3 SE 2.0T '01 (Myyty :( oli se vaan niiiin kiva!) Tilalla 9-3 SS 1.8t '04
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

mordai kirjoitti:Joka tapauksessa v-mäinen homma tuo johtojen veto.

-Petsku-
Joo, se on kaikista iljettävin homma tossa AS3 -audiopäivityssetin asennuksessakin :evil: :evil: :evil:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
pertti666
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:47
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pertti666 »

peinu kirjoitti:viimeisissä kotimassa kasatuissa 9-3:ssa ei käsittääkseni ole johtoja.
ei ole, suomalainen työ maksaa sen verran enempi ku ruottalainen, ettei ollut varaa tota 30 senttiä metri/kaapelia vetää. tässä säästettiin :P ..no toisaalta olisin kuitenkin ite vetänyt paremmat kaapelit, eli eipä puute mua haitannut
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
Vastaa Viestiin