Pahimmat naarmut tähänasti on tulleet siitä, kun huolloissa haalarijampat hinkanneet mahallaan etulokasuojia konepellin ollessa auki.
Varstalla oon pesettänyt autoa ehkä noin 50% kerroista ihan periaatteella, että parempi naarmuinenkin kuin suolainen kylki. Musta väriltään, aika vaikea välttää täysin minkäänlaisten naarmujen tulemista, vaikka miten pesisi.
Vähän sillä periaatteella oon mennyt, että suolat vaan pois, se on pääasia ja auto sitten aikanaan vaikka maalautukseen jos muu ei auta.
EDIT: Hieman sivuten tuota alkuperäistä topikkia muistan kerran käyneeni Oulussa Toppilan TB:llä entistä tojotaa pesettämässä.
Siellä nykäisi se pesukoneen akseli spoilerin kokonaan irti. (ei amistuning-spoileri, vakiovarusteena oli) Sen verran oli hyvin kiinni, että pysyi kiinnityksistä, mutta katkesi molemmilta puolilta. Autonylilentäessään löi maalipintaan merkit kattoon ja konepeltiin. Tuntui tosivoimakas nykäisy, kuin joku olisi vetokoukusta nostanut.
Sain muuten vakuutuksen piikkiin tuon turman, mikä on erikoista, sillä ovipielessä on kyltti, että nimenomaan spoilereita ja lisävaloja jne. EI KORVATA jos hajoavat.
Toisaalta oli aika selvää, että pesukoneessa oli jotain vikaa kun ajoi ihan suoraan kopiksi autoon...