Takajarru rahisee
Takajarru rahisee
Eli oikeasta etujarrusta kuuluu kova rahina aina jarrutettaessa. Jarrupaloissa(ainakin näkyvässä) on pintaa 8mm. Jarrulevyissä kulutuspintaa on vielä pari milliä. Mikähän siellä nyt ääntä pitää?
Viimeksi muokannut himppu, To Tammi 11, 2007 12:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Jes, ulkopuolen mäntä tod.näk. jumittunut, joten jarruttaa lähinnä sisäpalalla --> kulunut loppuun.saaba kirjoitti:Veikkaisin että sisäpuolelta pala loppu.
EDIT: Tonnari piti myös jarruttaessa rahinaa / kolinaa, kun oli napamutteri löysällä. Eli voi olla myös alkavaa laakerivikaa tai löysä napamutteri.
Jarrupalaa silti epäilisin, helppo tsekata, pyörä vaan irti niin näkee kunnolla.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Olisiko ulomman männän pölysuojakumi rikki ja vettä päässyt väliin?himppu kirjoitti:Juu, kiitoksia vastauksista! Ulkopuolen mäntähän siellä oli/on edelleen jumissa, mutta eipähän rahise enää. On tuo mäntä kyllä senverta tiukassa että lienee helpointa vaihtaa koko satula.. vai mitä arvelette?
Jos kumit näyttävät ehjiltä eikä männän jumppauskaan auta (lukitset sisemmän männän kiinni ja koetat saada ulomman liikkumaan poljinta painamalla, tietty niin ettei mäntä tule kokonaan ulos)
ja painamalla sitä putkipihdeillä sisälle niin satula irti ja pöydälle, puhdistus ja uudet tiivisteet.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98