Kertokaas nyt siitä tehonlisäämis-säätämis meiningistä.
Että viedään esimerkiksi 150 heppainen saabi säädettäväksi ja saadaan siitä 180 heppaa ulos jollain vippaskonstilla.
Mikä tämä tämmöinen juttu on ja onko siinä mitään järkeä?
Olen kuullut, että jopa takuukin hyväksyisi moisen säätämisen.
se boksin vaihto
se boksin vaihto
-9-3 SC 1.8t -08
-9-3 SE 2,0t -02
-900i 2.1 16V -93
-9-3 SE 2,0t -02
-900i 2.1 16V -93
150hv ->185hv, vippaskonsti = alkuperäinen täyspaineisen moottorinohjausyksikkö.
Takuusta en sano mitään.
Kaikki muut vaihtoehdot ovat sitten enemmän tai vähemmän virittämistä. Vaihtoehtona esim. Aeron 205hv boxi +siihen tarvittavat rautamuutokset, kuten ahdin.
Hakusanat: Virittäminen, Nordic, speedparts, SQR, Maptun jne...
Takuusta en sano mitään.
Kaikki muut vaihtoehdot ovat sitten enemmän tai vähemmän virittämistä. Vaihtoehtona esim. Aeron 205hv boxi +siihen tarvittavat rautamuutokset, kuten ahdin.
Hakusanat: Virittäminen, Nordic, speedparts, SQR, Maptun jne...
Saabit
- Puretaan: 9-3SC-06 & 9-3SC-08
- 9-3SC 1.8t Aut. -08 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -05 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -04 - Omatune BioPower
- 9-3SS Aero Man. -03 - Omatune BioPower
Juuri käsitelty aihetta toisella osastolla: http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=22941
ex - 9-3 Aero Coupe 2.3 -01
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
Re: se boksin vaihto
Eikös tuo sun 9-3:en ole sitä uudemmalla korilla olevaa?Jabugo kirjoitti:-93 SE 2,0t -03
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
SS korisissa ei ole varustetasoja ilmaistu noilla SE, S tms merkinnöillä, joten on syytä olettaa, että auto on vielä sitä edellistä monikäyttömallia.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki