clampit -07
Clamppi korvaa rimpulan kumisen+peltisen ohjausakselin kiinnikkeen (mihin on stanssattu "GM") tukevalla alumiinisella. Reilun puolen tunnin työ ekakertalaiselle. Bolt on. 1 reikä pitää porata peltiin. Ei tarvitse muita muutoksia.
Clamp on nimensä mukaisesti puristin, mikä kuvaa tuon alumiinisen kiinnikkeen asennustapaa.
Clamp on nimensä mukaisesti puristin, mikä kuvaa tuon alumiinisen kiinnikkeen asennustapaa.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Tuolla jotain ohjeita kuvien keraPoy kirjoitti:Minäkin voisin olla kiinnostunut. Jos tollasen laittaa, niin kannattaako/pitääkö alustaa muuten laittaa orkkisalustasta vaihtoon? Mihin kohti tarkalleen tuo tulee kiinni ja voiko ne ajan myöten hajottaa jotain siellä?
http://www.mpperformance.com/saab-clamp-install.htm
http://www.mpperformance.com/saab-brace-install.htm
Oman clämpin mukana tuli ainakin aikanaan tevisun laatimat hyvin selkeät step-by-step ohjeet.
-
- "Kaasari"
- Viestit: 18
- Liittynyt: Ti Elo 08, 2006 12:48
- Paikkakunta: Lappeenranta
OK. Kerro sit kuulumisia kun tiedät enemmän.AP kirjoitti:Miksei, pitää nyt katsoa miten tuon teko onnistuu... tuo raidetankoon tuleva kiinnike voi olla vaikea tehdä, kun ei ole mitään erikoisvermeitä käytössä.petrig kirjoitti:Jos innostut tekeen niin tulisko (melkein) samalla vaivalla useampia? Oisin kiinnostunu ostaan. Ehkä löytyis muitakin?
petrig
-
- "Hirsch"
- Viestit: 997
- Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
- Paikkakunta: Kalajoki