APUVA!!! Ei lähde roikasta käyntiin dieseli 9-3

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Fred Scuttle
"Viggen"
Viestit: 571
Liittynyt: La Touko 27, 2006 10:38

Viesti Kirjoittaja Fred Scuttle »

No nyt on suodatin vaihdettu, mutta miten nuo polttoaineen paluuletkut, pitäisikö ne lähteä vetämällä ja auttaako venttiilikopan poisotto mitään?
Avatar
rr
"Hirsch"
Viestit: 933
Liittynyt: Ma Syys 01, 2003 15:39
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja rr »

900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
Fred Scuttle
"Viggen"
Viestit: 571
Liittynyt: La Touko 27, 2006 10:38

Viesti Kirjoittaja Fred Scuttle »

Nyt on letkutkin vaihdettu, mutta ei lähde käyntiin. Pumpun päällä olevassa letkussa on samanlainen venttiili kuin auton pyörässä, onko sillä ilmauksen kanssa mitään tekemistä.
Fred Scuttle
"Viggen"
Viestit: 571
Liittynyt: La Touko 27, 2006 10:38

Viesti Kirjoittaja Fred Scuttle »

Avatar
rr
"Hirsch"
Viestit: 933
Liittynyt: Ma Syys 01, 2003 15:39
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja rr »

Oletko ilmannut sen kunnolla? Eli kaikki ruiskuputket löysälle suuttimen päästä ja startilla veivaat niin, että alkaa dieseliä vuotaa kunnolla. Putket sitten kiinni... pitäs lähtä käyntiin, jos ei muuta vikaa ole :?
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
Fred Scuttle
"Viggen"
Viestit: 571
Liittynyt: La Touko 27, 2006 10:38

Viesti Kirjoittaja Fred Scuttle »

Onko ko.autossa erillistä siirtopumppua, vai onko se syöttöpumpussa?. Jos on erillinen, niin missä se sijaitsee. Onko mahdollista, että ajotietokonevika voisi olla vian aiheuttaja(SID)?
9-3Tid
"Hirsch"
Viestit: 800
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 10:04
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja 9-3Tid »

Ei sitä tarvitse erikseen ilmailla. Startilla pyörittelee aikansa niin pitäisi hörähtää.
Suodattimen kotelo-osa kannattaa täyttää löpöllä ennen kiinni ruuvaamista ja tietty puristaa pa-letkut niin ei löpöt valu harakoille.
Helpottaa kummasti käyntiin lähtöä.

rr:
Tuosta löpösuodattimen lämmityksestä, en ole itse sokeana huomannut siinä mitää lämmityssydeemiä...joku sähkövastus kenties??
Fred Scuttle
"Viggen"
Viestit: 571
Liittynyt: La Touko 27, 2006 10:38

Viesti Kirjoittaja Fred Scuttle »

Hiljainen kiitos yläkertaan, pumppu kunnossa, pari vikakoodia ja kampiakselin asentotunnistimessa häikkää, mutta ei sitäkään tarvinnut uusia. Kustannukset 110€. Luultavasti allekirjoittanut viikonloppuna juovuksissa.
Vastaa Viestiin