bensapumppu vaihdettu
bensapumppu vaihdettu
suhteellisen helppo homma käyttämällä peltisaksia takapenkin alla, aikaa meni eniten siihen hommaan kun sain sen hiton ämpärin ulos ja takaisin, väkivallalla varmasti särkyy kansilevy, luulin pumpun oleva alkuperäinen, mutta se oli jo kerran vaihdettu en vaan tienyt koska ja miksi niinpä vaihdoin sen uuteen, onpahan nyt se entinen varaosana takahutlarissa.
900 s kaksovinen alkuperäisillä renkailla, valtterin trimmaava.
Ei Saabin käyttämät muoviset polttoaineen siirtoputket ole yliluonnollisen kestäviä, saattavat antaa ruiskutuspumpun tuottamassa paineessa periksi.Kaupparatsu kirjoitti:Kerttu hyvä, oisit laittanut kerralla TDI:n ruiskupumpun sinne.
Lisäksi edes Motonetistä ei löydy tankkiin asti ylettyvää jakopään hihnaa.
Ostin Biltemasta pumpun 35€ hintaan. Tarkoitettu 9000 mutta päättelin, että sopii omaan NG900 2.0s -97. Otin alkuperäisen pois. Ainoa eroavaisuus on, että bensanlähtöliitin on 8mm. Mittailin alkuperäistä ja totesin sen olevan 6-7mm luokkaa, joten en saanut letkua siihen kiinni. Pitää varmaan laittaa 8mm letku ja yrittää saada se T-haaraan jotenkin kiinni. Onko Motonetin pa-pumpun kanssa sama ongelma? Aina kun yrittää korjata, niin jotain mene rikki. Ämpärin päällä oleva musta liitin/venttiili napsahti poikki. Sitten sitä metsästämään.... perk...
Niin yläkautta sissään
Kiitos heille, jotka aiheesta hyviä neuvoja ovat jakaneet!
Niin yläkautta sissään

Kiitos heille, jotka aiheesta hyviä neuvoja ovat jakaneet!
Itse yllätyin kuinka helposti toi hoituu alateitsekin - kunhan saa auton noturille ja tankki on suht tyhjä
Neljännestankillinenkin bensaa niin tarvitaan kaveria mukaan kannattalemaan tankkia.
Kiinni ruostuneet letkuklemmarit teettää hieman ylimääräistä näpertämistä, jotta saa ne rikottua ja siten auki, koska kierteet on ruostuneet sileeksi. Ehjänä ei kaikkia ainakaan 100tkm ajetusta saa, joten uudet lemmarit mukaan... samallahan sen vaihtaa bensasuodattimenkin.

Neljännestankillinenkin bensaa niin tarvitaan kaveria mukaan kannattalemaan tankkia.
Kiinni ruostuneet letkuklemmarit teettää hieman ylimääräistä näpertämistä, jotta saa ne rikottua ja siten auki, koska kierteet on ruostuneet sileeksi. Ehjänä ei kaikkia ainakaan 100tkm ajetusta saa, joten uudet lemmarit mukaan... samallahan sen vaihtaa bensasuodattimenkin.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429