Check engine palaa ja vikakoodit

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
vtp9k
"Turbo"
Viestit: 288
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 16:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja vtp9k »

NG900T kirjoitti:
Tyny kirjoitti: 9 ECM, internal fault
Paskoja kiertopalkintoja kaikki, sain 2vko sitten maptuuningin purkin ja tuo tilanne päällä.
Eivät sitten oo jaksaneet maptunilla painaa erase nappia yhtä kertaa enempää. Nuo flashit haluavat pitää niissä jo apaut 10 vuotta olleen tilansa aika tiukasti ja vaativat tyypillisesti enemmän kuin yhden pyyhinnän että tokenevat. Jos sittenkään.

On jo monta kertaa tullut havaittua että yhden pyyhinnän ja ohjelmoinnin jälkeen satunnaisia bittejä haluaa hypätä takaisin siihen tilaansa missä ne ovat olleet sen 7 - 15 vuotta tehtaalta lähdettyään.

Lisätään ruåttalaisten viripapuljujen jo ennestään pitkään kämmilistaan.
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Jooh.. eipä paljoo testailtu kun softaa sisään ja ecu postiin tai sitten joku vanha sopiva purkki työnnetty suoraan kiertoon.

Taidan saada MT:lta muutenkin helvetin hidasta kakkosluokan palvelua, kenties siksi, koska ecua lukuunottamatta muut stage-romut on ostettu muualta...
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
jthing
"Aero"
Viestit: 301
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 15:10
Paikkakunta: Vancouver

Viesti Kirjoittaja jthing »

Juuri niitä ja silti vaaditaan käsittämätön hinta.
9-5 Aero Wagon MY04
S-SK #2566, STCF #27
Vastaa Viestiin