NG900 Bensatankin pidikkeet ruostuneet
NG900 Bensatankin pidikkeet ruostuneet
Joo eli tankkasin täyteen tankin ja pihassa oli rapsahtanu poikki toinen bensatankin pidike. Vit*tus on kova, onko muille käyny samalla tavalla, jos ei kattokaa onko pahasti ruostuneet mokomat, voi olla ikävä jos tipahtaa jossain matkalla tankki, voi oikeeta vahinkoakin sattua. Saakohan noita muuten muualta kuin paikallisesta saab merkkiliikkeestä vai pitääkö itse väsätä...
entinen Saab 900 S 2,0i vm.94
Nykyinen Saab 9-3 SE 2,2 TiD vm.99
Nykyinen Saab 9-3 SE 2,2 TiD vm.99
33 ja risat pyytävät per panta. Kävisköhän teetättää rosterista että kestäis pidempään. Vai käviskö hakee sitä ja tekis ite, ei luulis paljoo maksavan semmonen 100x750 (milleissä) josta sais nuo molemmat, sitten vaan kaks kestävämpää pulttia ja mutteria sekä rikkoja muutamat.
entinen Saab 900 S 2,0i vm.94
Nykyinen Saab 9-3 SE 2,2 TiD vm.99
Nykyinen Saab 9-3 SE 2,2 TiD vm.99
Wurth:ilta saa ja varmaan muistakin rauta/pulttiliikkeistä, täysin saman levyistä sinkittyä rautavannetta, mitä tankin kannatin on. Siitä minä ainakin veistelin edelliseen ajokkiini (900 S -94) uuden tankin kannatin raudan. Hitsaus konetta siinä tosin tarvitaan, mutta jos se löytyy niin kustannukset jäävaät alle 10€.
Otin tosta toisesta ysisatkusta tankin irti. Aika huonossa kunnossa oli noi kiinnityspannat.
Mitenköhän onnistuisi rustata vanhasta turvavyöstä uudet pannat? Laittas muutaman vyön päällekkäin, tikkais pikilangalla yhteen ja tekis rosteri pultti + prikka viritykset kiinnitys päihin... niihinkin soveltas tuota pikilanka ompelua.
Mitenkähän on tuon kestävyyden ja käytännölisyyden laita?
Mitenköhän onnistuisi rustata vanhasta turvavyöstä uudet pannat? Laittas muutaman vyön päällekkäin, tikkais pikilangalla yhteen ja tekis rosteri pultti + prikka viritykset kiinnitys päihin... niihinkin soveltas tuota pikilanka ompelua.
Mitenkähän on tuon kestävyyden ja käytännölisyyden laita?

Itsellä on jo pari viikkoa ollu kuormansidontanauhalla toiselta puolen (olikohan 200 kilon) ja hyvinhän tuo on kestäny. Eikös turvavöiden pidä kestää kumminkin aika paljon, kun jos jarruttaessa istuu vaikka 120 kiloinen tyyppi niin ei niiden pitäis katketa ja tällöin kohdistuu vyöhön suuri voima.
Tosin rispautuneesta vyöstä ei enää tiedä, pistää kaksinkerroin niin luulis kestävän, ja tosiaan kattoo ettei pääse hankaamaan vyö mihinkään niin pitäisi kestää. VAIKEIN hommahan on selittää katsastusmiehelle patenttinsa
Tosin rispautuneesta vyöstä ei enää tiedä, pistää kaksinkerroin niin luulis kestävän, ja tosiaan kattoo ettei pääse hankaamaan vyö mihinkään niin pitäisi kestää. VAIKEIN hommahan on selittää katsastusmiehelle patenttinsa

entinen Saab 900 S 2,0i vm.94
Nykyinen Saab 9-3 SE 2,2 TiD vm.99
Nykyinen Saab 9-3 SE 2,2 TiD vm.99
Luultavasti laittaisivat semmosen "jee" tarran (ajokielto) tuulilasiinarttu kirjoitti:Mitähän noi meinais siitä kuormansidontanauhasta?Arz kirjoitti: VAIKEIN hommahan on selittää katsastusmiehelle patenttinsa

entinen Saab 900 S 2,0i vm.94
Nykyinen Saab 9-3 SE 2,2 TiD vm.99
Nykyinen Saab 9-3 SE 2,2 TiD vm.99
-
- "Ruisku"
- Viestit: 112
- Liittynyt: Ma Syys 25, 2006 10:12
- Paikkakunta: Savonlinna
Taitaa olla meitsin pihassa se sun entinen satku. Et vissiin vaihtanu kun toisen koska toinen katkes ja alla roikkuvat jämät pitää aika ilkeetä ääntä kun ottaa maihin...Eemeli kirjoitti:Wurth:ilta saa ja varmaan muistakin rauta/pulttiliikkeistä, täysin saman levyistä sinkittyä rautavannetta, mitä tankin kannatin on. Siitä minä ainakin veistelin edelliseen ajokkiini (900 S -94) uuden tankin kannatin raudan. Hitsaus konetta siinä tosin tarvitaan, mutta jos se löytyy niin kustannukset jäävaät alle 10€.


Volvo V50 1.6D Drive Kinetic Business -09
Re: NG900 Bensatankin pidikkeet ruostuneet
Jep. Bensatankin kiinnityspannat uusittu aikapäiviä sitten. Laitoin uudet ja tilaus pro-carserviseltä muiden hilppeiten kaa.
Enpä jaksanut alkaa kikkailemaan...
Kaikki raha mikä menee autoon, niin ei mene hukkaan.
Enpä jaksanut alkaa kikkailemaan...

Kaikki raha mikä menee autoon, niin ei mene hukkaan.