Elikkä menin tuolta ostamaan noi jotkut ihme jarrupalat, jotka olivat saatanan halvat. Jarruteho on huonompi kuin kuluneilla saabin alkuperäisillä paloilla ja nyt jarrut vielä kitisee kaiken lisäks aivan helvetisti
Pitäsköhän tota kärsiä vai ostaa jotkut EBC:n vihreet jarrupalat
huomasin aikanaan tonnarissa saman, eli motonetin palat olivat huonommat kun myöhemmin vaihdetut bilteman palat, vaikka nyt muuten mun mutu on että mieluummin motonetista kuin biltemasta...no en väitä enkä julista, koska en tonnariinkaan niin kauheasti joutunut osaa ostamaan, mutta kuitenkin...
itse pistin myös tonnariin eteen motonetin halvimmat palat (JUFI tais olla merkki). Jarrujen pito oli alkuun aivan käsittämättömän huono, mutta siihen vaikutti tod.näk. myös aivan loppu olleet takapalat. Pikkuhiljaa etupalojen asetuttua alkoi jarruteho palaamaan. Kun vaihdoin taaksekin uutta palaa (Ferodo) ja ilmasin koko kierroksen, niin jarrut futaa mielestäni jo ihan OK.
EDIT: Etujarrut (siis ne halpispalat) kyllä pölyttää myös melkolailla, vanteet on mustana pölystä melko pian. Muutaman kerran olen tehnyt pari "tiukkaa" jarrutusta putkeen, eikä jarrutehossa ole tapahtunut mitään dramaattista muutosta, eli kyllä noi halpikset jarrutehon puolesta normaaliajossa ainakin minun mielestä asiansa ajaa.
Viimeksi muokannut V.J.S, Ma Touko 17, 2004 09:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Mun mielipide on että jarruosissa vaan alkuperäistä tavaraa, on niin huonoja kokemuksia halvoista tarvikkeista
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Tilasin tavallisesta varaosaliikkeestä 9-3:een levyt + Ferodon palat eteen ja laitan huomenna kiinni. Sittenpä näkee miten hidastaa
Hintaa jäi 127,50 e koko sarja, joten ei kannattanut MOTONETistä ottaa. 99:iin ostin talvella MOTONETistä Lucaksen palat eteen ja taakse ja hyvin pelaa
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD