Nyt ON Saabista huolet pois,kun lipsahti vähän metsään tuli tehtyä pieni
ilmalento eiollut saabista lentokoneeksi,yli kannon ja kiven suoraan
mäntyyn pohja edellä saabista tuli keinuhevonen,vakuutusyhtiö lunasti sen.vm 97 ja takkiin tuli kovasti maksoin 7000 ja sain 2000 olisiko tietoa
mikä yhtiö korvaa enemän kuin se jonka omistaa me eli tapiola,saabilla oli
ajettu 52 tkm eli se siitä autosta.
Saab 900 s
-
- "Viggen"
- Viestit: 571
- Liittynyt: La Touko 27, 2006 10:38
Tapiolan tarkastukset tekee SVT, joka käsitykseni mukaan tarkastaa muidenkin vakuutusyhtiöiden autot, lukuunottamatta IF:iä, jolla omat tarkastajat.
Nuohan vanhojen autojen hintojen määrittelyt ovat neuvotteluita, jossa molemmat osapuolet voivat esittää omia perusteluja auton käyvälle arvolle ja tietysti vahinkotarkastaja alottaa hinnan alhaalta ja auton omistaja ylhäältä - perustellusti.
Perusteluna voi käyttää esim. nettiauton vastaavilla varusteilla olevia myyntiilmoituksia, josta saa varsin selkeän kuvan auton tämänpäivän arvosta. Ideahan korvauksessa on saada vastaavantasoinen menopeli korvaussummalla vähennettynä omavastuulla.
Lähes 300t ajetusta hieman erikoisemmasta -94 turbosta kaikilla varusteilla voi saada reilustikkin yli 5000 euroa lunastustapauksessa, kun noiden myyntihinnat ovat hintahaarukassa 6000-10000 euroa, Vaparit vaan tuppaa olemaan jopa reilusti alle puolet tuosta.. (jonka lähes kaikki turboautoa ajaneet ymmärtävät..
)
Nettiautoa selaamalla selviää päivän hintataso, joka taas ei ole vakuutusyhtiön vika.
Tuollaiset vahingot voi ottaa myös kertakorvauksena pitäen hylsyn itsellään, jolloin auton arvon korvaussummasta vähennetään romun arvo, jos haluaa seuraavaan autoon läjän varaosia tai yrittää tehdä bisnestä myymällä osia. Tämä tietty voi olla hieman hankalaa kerrostaloasunnosta käsin ilman autotallia/romuvarastoa..
Nuohan vanhojen autojen hintojen määrittelyt ovat neuvotteluita, jossa molemmat osapuolet voivat esittää omia perusteluja auton käyvälle arvolle ja tietysti vahinkotarkastaja alottaa hinnan alhaalta ja auton omistaja ylhäältä - perustellusti.

Perusteluna voi käyttää esim. nettiauton vastaavilla varusteilla olevia myyntiilmoituksia, josta saa varsin selkeän kuvan auton tämänpäivän arvosta. Ideahan korvauksessa on saada vastaavantasoinen menopeli korvaussummalla vähennettynä omavastuulla.
Lähes 300t ajetusta hieman erikoisemmasta -94 turbosta kaikilla varusteilla voi saada reilustikkin yli 5000 euroa lunastustapauksessa, kun noiden myyntihinnat ovat hintahaarukassa 6000-10000 euroa, Vaparit vaan tuppaa olemaan jopa reilusti alle puolet tuosta.. (jonka lähes kaikki turboautoa ajaneet ymmärtävät..

Nettiautoa selaamalla selviää päivän hintataso, joka taas ei ole vakuutusyhtiön vika.
Tuollaiset vahingot voi ottaa myös kertakorvauksena pitäen hylsyn itsellään, jolloin auton arvon korvaussummasta vähennetään romun arvo, jos haluaa seuraavaan autoon läjän varaosia tai yrittää tehdä bisnestä myymällä osia. Tämä tietty voi olla hieman hankalaa kerrostaloasunnosta käsin ilman autotallia/romuvarastoa..
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.