Ng900 madallusjouset

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
AP
"Hirsch"
Viestit: 818
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 11:14
Paikkakunta: Jyväskylä

Ng900 madallusjouset

Viesti Kirjoittaja AP »

Onkohan kukaan nähnyt missään myytävän enemmän kuin 40mm madaltavia jousia ng satkuun? Speedpartsilla on tietenkin tuo supersport setti, mutta siihen kuuluu myös iskarit joita en tähän hätään tarvi.
ElGy
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 20:20
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja ElGy »

Käsittääkseni yli 40mm lyhyemmät jouset "tappavat" aika nopeasti vakioiskarit autossa kuin autossa. Näin olen ainakin kavereilta kuullut, liekö totta? Vakiot on vissiin sulla alla, niin ainakin ymmärsin. Kokemusta ei ole, viisaammat voivat jatkaa tästä.
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

En muista koskaan nähneeni enemmän madaltavia jousia.
Yksi vaihtoehto on hankkia "normi" madallusjouset ja viedä ne johonkin jousipajaan jossa ne muokkaa niitä hieman lyhyemmiksi.
Helsingissä ainakin Vallilan Takomo tekee tuollaisia hommia.
AP
"Hirsch"
Viestit: 818
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 11:14
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AP »

Ok, tuo jousien "muokkaus" voisi tietenkin olla yksi vaihtoehto. Autossa on takana bilsteinin sportit ja edessä vakiot, eli etuiskarit pitää tietenkin jossakin välissä päivittää parempiin.

Lähinnä haen pientä lisämadallusta keulaan, takaa ei kärsi pudottaa enää yhtään, tulee muuten raapimisen kanssa ongelmia.
AP
"Hirsch"
Viestit: 818
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 11:14
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AP »

selailin tuossa kuitteja, niin selvisi että kyllä tuossa on bilsteinit edessäkin. Luulin noita vakioiksi kun ovat mustat. Eli toisin kuin ysitonnissa, jossa tulee pelkkien patruunojen sijaan koko iskaritolpat.

Aina sitä oppii uutta :)
Vastaa Viestiin