
Cross spoke -tyyliset vanteet 9-3:en ?
Cross spoke -tyyliset vanteet 9-3:en ?
Onko 5X110 jaolla olemassa lähellekään tuollaisia vanteita? Jos vaihtaisi tuuman pienempään eli 16 tuumaan ja tekis "Saksalookin" 

Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
German-lookki ysikolmoseen sopisi erittäin hyvin. Auto näyttäisi paljon leveämmältä kun vanteet hipoisivat lokarinkaaria, vakiokokoiset kun ovat ulkonäöllisesti aivan liian sisällä.
Coilovereita tai ++50mm madaltavia jousia ei taida vaan löytyä.
Ebay-linkin bbs:t kiiltävinä ei olisi ollenkaan paha vaihtoehto.
ps. Jos oikealla jaolla ei vanteita löydy, kannattaa kokeilla epäkeskopultteja. Helpompi myydäkin 5x112 jaolla olevat, jos kyllästyy.
Coilovereita tai ++50mm madaltavia jousia ei taida vaan löytyä.
Ebay-linkin bbs:t kiiltävinä ei olisi ollenkaan paha vaihtoehto.
ps. Jos oikealla jaolla ei vanteita löydy, kannattaa kokeilla epäkeskopultteja. Helpompi myydäkin 5x112 jaolla olevat, jos kyllästyy.
9-3 TS Coupe limited edition -00
Tuolla olis coilovereitaloud kirjoitti:Coilovereita tai ++50mm madaltavia jousia ei taida vaan löytyä. Ebay-linkin bbs:t kiiltävinä ei olisi ollenkaan paha vaihtoehto.
http://www.genuinesaab.com/catalog/prod ... cts_id=466
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
Tosin ainoastaa eteen ja tuo ratkaisu vaikuttaa jokseenkin hieman heiveröiseltäNG900T kirjoitti:Tuolla olis coilovereitaloud kirjoitti:Coilovereita tai ++50mm madaltavia jousia ei taida vaan löytyä. Ebay-linkin bbs:t kiiltävinä ei olisi ollenkaan paha vaihtoehto.
http://www.genuinesaab.com/catalog/prod ... cts_id=466

peinu kirjoitti:Tää on ilmeisesti huumoriaihe. Onhan? Cross spoke on soooo eighties, soooo eighties.
Vähäpuolaiset ne vasta poissa muodista ovat. Niitähän näkee joka Nissanin alla. Kyllä kunnon autossa pitää puolia olla ja kunnolla! Vrt. esim. uusi M3

Saisi joku nyt laittaa lisää kuvia tai infoa niistä Saabin uusista "Double Blade" ja "Inca"-vanteista. Ne näyttivät ensivilkaisulla varsin tyylikkäiltä.
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14
Joo, enkä kyllä laittas noita muutenkaan.pade kirjoitti:Tosin ainoastaa eteen ja tuo ratkaisu vaikuttaa jokseenkin hieman heiveröiseltäNG900T kirjoitti:Tuolla olis coilovereitaloud kirjoitti:Coilovereita tai ++50mm madaltavia jousia ei taida vaan löytyä. Ebay-linkin bbs:t kiiltävinä ei olisi ollenkaan paha vaihtoehto.
http://www.genuinesaab.com/catalog/prod ... cts_id=466
Normaalilla madalluksellakin saa ihan riittävää aurausta aikaan

Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
Vähäpuolaisuutta vastustetaan? Onko 10 riittävästiHMK kirjoitti:peinu kirjoitti:Tää on ilmeisesti huumoriaihe. Onhan? Cross spoke on soooo eighties, soooo eighties.
Vähäpuolaiset ne vasta poissa muodista ovat. Niitähän näkee joka Nissanin alla. Kyllä kunnon autossa pitää puolia olla ja kunnolla! Vrt. esim. uusi M3![]()


9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Joo taisi olla Ruotsissa huomattavasti halvempi kuin alkuperäinen. Olen näissä kopioissa miettinyt (9-5 Vectorin vanne kopiotahan myi mm. Rengasmaailma), että tulevatko ne samalta tehtaalta ja ovat jotain ylijäämäkamaa vai mikä on idea. Ulkonäössä ei kai juuri eroja ole.
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14