No turbosta taas..

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
rocco
"Turbo"
Viestit: 232
Liittynyt: Ma Heinä 24, 2006 15:50
Paikkakunta: Helsinki

No turbosta taas..

Viesti Kirjoittaja rocco »

Olen tässä kypsytellyt ajatusta turbon vaihdosta ng 900T -94:een
Tietyiltä tahoilta olen jo saanut hyviä ehdotuksia, "Pottu" :lol:
Mutta mutta kun se vaatii niin paljo muita muutoksia niin kysynkin että mikä ahdin olis hyvä SP steg 3:en seuraksi ja niin että siitä olis sit jotain hyötyäkin vai onko sellaista? Autossa on nyt T7 IC 3"DP ja steg 3 boxi. Tehotavote olis jossain 270 paremmalla puolella.
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: No turbosta taas..

Viesti Kirjoittaja Vigge »

rocco kirjoitti:Olen tässä kypsytellyt ajatusta turbon vaihdosta ng 900T -94:een
Tietyiltä tahoilta olen jo saanut hyviä ehdotuksia, "Pottu" :lol:
Mutta mutta kun se vaatii niin paljo muita muutoksia niin kysynkin että mikä ahdin olis hyvä SP steg 3:en seuraksi ja niin että siitä olis sit jotain hyötyäkin vai onko sellaista? Autossa on nyt T7 IC 3"DP ja steg 3 boxi. Tehotavote olis jossain 270 paremmalla puolella.
kaikki ahtimet kokoluokaltaa yli 15t vaatii käytännössä serukseeen
-suuttimet
-pa-pumppu
-IC

T7 IC on syvältä ja se ei riitä edes vakio viggenin tehoilla...

Toisaalta voi myös futsia mikä on järki vaihtaa fööniä snadisti isompaan?
#1730
500whp.net member
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Lisäksi joutuu kyllä tuon softan vaihtamaan/päivittämään jos siita uudesta ahtimesta haluu ottaa kaiken hyödyn irti!
Vastaa Viestiin