9-3 2.2 tid ongelmia ongelmia

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
SonmH
"Viggen"
Viestit: 680
Liittynyt: Su Elo 21, 2005 21:00
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja SonmH »

mulberi kirjoitti:Kun sitä jousta kokeilee kädellä , kun on sammuttanut auton, niin löysältä vaikuttaa, ei pitäs se kuulemma hukkaportin akseli olla käsin liikuteltavissa, mutta mistäpä sen tietää, mutta liike (ei saab merkkiliike) vaikutti ihan asialliselta. Voi olla sen lisäjousen laittaminen hankalaa, kun ei välttämättä saa oikean jäykkyyden omaava jousta ihan noin vaan....
Jos ei ole käsillä liikuteltavissa niin aika kovat peruspaineet taitaa olla kysessä...
mulberi
"Kaasari"
Viestit: 16
Liittynyt: Ma Helmi 12, 2007 10:35

Viesti Kirjoittaja mulberi »

kysessä on 2000vm 115heppanen versio tuosta 2.2 diisselistä, eli mikä ahdin siinä on?
Avatar
rr
"Hirsch"
Viestit: 933
Liittynyt: Ma Syys 01, 2003 15:39
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja rr »

mulberi kirjoitti:kysessä on 2000vm 115heppanen versio tuosta 2.2 diisselistä, eli mikä ahdin siinä on?
Tavallinen ahdin, Garrett GT15S. Ei se hukkaportin jousi siinä kovin kummoinen ole, kun kelloa ohjataan alipaineella.
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
Vastaa Viestiin