Jos ei ole käsillä liikuteltavissa niin aika kovat peruspaineet taitaa olla kysessä...mulberi kirjoitti:Kun sitä jousta kokeilee kädellä , kun on sammuttanut auton, niin löysältä vaikuttaa, ei pitäs se kuulemma hukkaportin akseli olla käsin liikuteltavissa, mutta mistäpä sen tietää, mutta liike (ei saab merkkiliike) vaikutti ihan asialliselta. Voi olla sen lisäjousen laittaminen hankalaa, kun ei välttämättä saa oikean jäykkyyden omaava jousta ihan noin vaan....
9-3 2.2 tid ongelmia ongelmia
Tavallinen ahdin, Garrett GT15S. Ei se hukkaportin jousi siinä kovin kummoinen ole, kun kelloa ohjataan alipaineella.mulberi kirjoitti:kysessä on 2000vm 115heppanen versio tuosta 2.2 diisselistä, eli mikä ahdin siinä on?
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD