ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Kiitos vastauksistanne.
Kyllähän tuo 9-3 nyt alkoi jo vähän liikahtamaankin.
Oli helppo asennus eikä tarvinnut käyttää tech 2 vaan kaikki pelas laakista.
Ei nyt mikään mahdottoman nopea vielä, mutta ohittelu oli motarilla ja muuallakin todella helppoa.
Kiitokset vain Kouvolan velholle.
Manuaali vaihteisen arvot:
Huippunopeus: 235 km/h
Kiihtyvyys: 0-100 km/h 7,3 s
Kiihtyvyys 60—100 km/h IV-vaihteella 7,5 s
Kiihtyvyys 80—120 km/h V-vaihteella 11,2 s
Aero/viggen -korisarjalla varustetuissa autoissahan on pikkaisen pienempi
ilmanvastuskerroin..Miten paljon sillä on vaikutusta tuohon huippunopeuteen..
tnt kirjoitti:Aero/viggen -korisarjalla varustetuissa autoissahan on pikkaisen pienempi
ilmanvastuskerroin..Miten paljon sillä on vaikutusta tuohon huippunopeuteen..
Ei mitenkään kun huippunopeus on rajoitettu.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Joo ei mulla ainakaan ollut enään kovasti menohaluja autossa yli 200 kmh jälkeen. Siis olishan se vielä mennyt, mutta kiihtyvyys alkoi olla jo melko hidasta ja päiväs aikaan ei innostanut päästä otsikoihin.
Varmaankin pitää vielä päivittää steg1 jossain välissä ja jos putkiston vaihto tulee eteen niin sithän se olis steg2 jo, joka saa luvan riittää kun vaimokin tuolla ajelee pennut kyydissä ja luistonestoa ei löydy valitettavasti.
Tosin se steg3 olis kyl tietty kiva...
-00 aeron nahkapenkit ja helmat&spoileri ovat samat kun -99 turbo sportissa. Vasta -01 - 02 aeroon tuli "viggen" malliset penkit (jossa ei ole viggen logoa) ja puskurit. Taka spoileri säilyi "aero" mallisena.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.