Kysymys

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
vilaho
"Ruisku"
Viestit: 146
Liittynyt: Pe Syys 23, 2005 23:18
Paikkakunta: Haaparanta

Kysymys

Viesti Kirjoittaja vilaho »

Moi vaan kaikille.
Innokas saabisti työkaveri sai minutkin houkuteltua "paheiden" tielle ja nyt olisi NG900/9-3 turbo hakusessa. Olen tässä punninnut näitä vaihtoehtoja ja kysyisinkin nyt virityskokemuksista teiltä joilla sellaisia on. Olen katsellut että trionic 5 moottorin 185hv versio olisi ehkäpä paras vaihtoehto, ainakin "lastutus" on halvin tähän moottoriin.

Kiitos jo näin etukäteen vastauksista!
Ville Uusitalo #3509
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Yleinen käsitys on, että Trionic 5 moottorinohjauksella varustetut autot ovat helpompia ja "parempia" virittää kuin uudemmat Trionic 7 ohjauksella varustetut.
Myös esim. mäntien kestävyys on T5-autoissa huomattavasti parempi jos lähdetään oikein isoja tehoja jahtaamaan jossain vaiheessa.
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

kaikki riippuu siitä miten paljon aiot viriä hommata?? Steg 1 hintatasossa ei ole juurikaan eroja T5/T7 välillä. Siitä eteenpäin onkin sitten eri juttu. Ja kestävyys onkin sitten käyttäjästä kiinni :wink:
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Tuumer
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 22:04
Paikkakunta: Espoo

Re: Kysymys

Viesti Kirjoittaja Tuumer »

vilaho kirjoitti:Olen katsellut että trionic 5 moottorin 185hv versio olisi ehkäpä paras vaihtoehto, ainakin "lastutus" on halvin tähän moottoriin.

Kiitos jo näin etukäteen vastauksista!
Kannatta haulla tutkia 154hv ja 185hv koneiden eroja, helpommin löytyy meinaan noita matalapaineisia suomesta.
vilaho
"Ruisku"
Viestit: 146
Liittynyt: Pe Syys 23, 2005 23:18
Paikkakunta: Haaparanta

Viesti Kirjoittaja vilaho »

Muutinpa tuon paikkakunnankin nyt oikeaksi. Eli asustelen autojen suhteen täällä rajan halvemmalla puolella, mikään muu täällä ei juuri sitten olekkaan halvempaa. :roll: Täältä ruotsinmaaltahan noita saabeja löytyy, mutta yllättävän vaikeaa on löytää sopivaa yksilöä täältä pohjoisesta. Tukholman seudulla niitä näyttäisi olevan ihan ylitarjonnaksi asti, mutta kun ei ole oikein tuota kielitaitoa eikä haluakaan hakea oikein etelästä autoa.
Toissapäivänä yksi auto vietiin nenän alta kun en ollut tarpeeksi nopea. Olin hommannut rahat ja muut valmiiksi että lähden lauantai aamuna autoa katsomaan, niin se ilmottelikin että auto on myyty perjantai-iltana. Olis ollu ihan kiva peli: 900se -95 2.0t BSR stage3 ja hinta 30000kr
Sitten tuohon viritykseen. Olen vain katsellut että tuon 154hv version 1. stagekin maksaa 200-400€ enemmän, riippuen paikasta.
Ville Uusitalo #3509
Vastaa Viestiin