NG 900 2.0T alavääntö hukassa.
NG 900 2.0T alavääntö hukassa.
NG 900 cab. 2.0T vm.-95 alavääntö aivan olematon Ja kiihdytettäessä 5000-6000 kier. tiputtaa yhden pytyn pois n. 5-10 sekunniksi. Autoon on vaihdettu polttoainesuodatin, ilmansuodatin, tulpat, DI-kasetti ja tehty kansiremontti, mutta vika ei vaan ota lähteäkseen. Muutenkin auto tuntuu jotenkin tehottomalta.
Mikä mahtaa olla?
Mikä mahtaa olla?
Kilosta alkaa ilo.
Saab 9-3 SS 1.9Ttid 2008
Saab NG 9-5 2.0 aero XWD 2011
Saab 9-3 SS 1.9Ttid 2008
Saab NG 9-5 2.0 aero XWD 2011
Re: NG 900 2.0T alavääntö hukassa.
Kansiremontissa mennyt jako väärin? Kannattaa tarkistaa.. Vai oliko vika jo ennen kansiremppaa?
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: NG 900 2.0T alavääntö hukassa.
Vika oli jo ennen kansiremppaa.
Kilosta alkaa ilo.
Saab 9-3 SS 1.9Ttid 2008
Saab NG 9-5 2.0 aero XWD 2011
Saab 9-3 SS 1.9Ttid 2008
Saab NG 9-5 2.0 aero XWD 2011
Re: NG 900 2.0T alavääntö hukassa.
Laivo kirjoitti:NG 900 cab. 2.0T vm.-95 alavääntö aivan olematon Ja kiihdytettäessä 5000-6000 kier. tiputtaa yhden pytyn pois n. 5-10 sekunniksi. Autoon on vaihdettu polttoainesuodatin, ilmansuodatin, tulpat, DI-kasetti ja tehty kansiremontti, mutta vika ei vaan ota lähteäkseen. Muutenkin auto tuntuu jotenkin tehottomalta.
Mikä mahtaa olla?
Koska viimeksi vikakoodit luettu? Itse luetuttaisin vikakoodit next...
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
Re: NG 900 2.0T alavääntö hukassa.
Kyllä olen vikakoodit luettanut, mutta vois käydä vielä luettamassa ne kun toi srs valokin alkoi palamaan. Jos siitä jotain kuitenkin löytyisi.
Kilosta alkaa ilo.
Saab 9-3 SS 1.9Ttid 2008
Saab NG 9-5 2.0 aero XWD 2011
Saab 9-3 SS 1.9Ttid 2008
Saab NG 9-5 2.0 aero XWD 2011
Re: NG 900 2.0T alavääntö hukassa.
Miten "alavääntö" jota ei ole ikinä ollutkaan voi lähteä pois...hmmm.
Milläs kulkineella ennen ajelit ?
Milläs kulkineella ennen ajelit ?
EI Saabia...tällä erää.
Re: NG 900 2.0T alavääntö hukassa.
Ilmeisesti on siis normaalia kyseisessä autossa, että liikkeelle lähtö vaatii 2000 kier. ja silti meinaa sammua? Mielestäni se ei kovinkaan normaalia ole. Eikä myöskään se, että suuremmilla kierroksilla rupea käymään kolmella pytyllä.jupu kirjoitti:Miten "alavääntö" jota ei ole ikinä ollutkaan voi lähteä pois...hmmm.
Milläs kulkineella ennen ajelit ?
Saabeja on ollut puolisen tusinaa eikä missään ole vastaava väännön puutetta ollut.
Kilosta alkaa ilo.
Saab 9-3 SS 1.9Ttid 2008
Saab NG 9-5 2.0 aero XWD 2011
Saab 9-3 SS 1.9Ttid 2008
Saab NG 9-5 2.0 aero XWD 2011
-
- "Ruisku"
- Viestit: 107
- Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 13:46
Re: NG 900 2.0T alavääntö hukassa.
Itsekkin huomasin tuon väännön puutteen alhaalla kun Laivon Cabriota koitin, vaikka et sä ollut siitä mitään vielä ehtinyt mainitakkaan.
No sitten kun saatiin kierroksia niin silloin sitä mentiinkin ihan riittävästi suhausten saattelemana.
Oletko koittanut laittaa mankkuvenan takas ja ikään kuin vakiona ajella? Tekiskö vielä samaa?
No sitten kun saatiin kierroksia niin silloin sitä mentiinkin ihan riittävästi suhausten saattelemana.
Oletko koittanut laittaa mankkuvenan takas ja ikään kuin vakiona ajella? Tekiskö vielä samaa?
Re: NG 900 2.0T alavääntö hukassa.
Tekee se mankkuvenallakin samaa Hukkaportti jumittaa välillä, mut tuskinpa se tohon mitään vaikuttaa. Mahtaiskohan olla polttoaine puolella jotain häikkää? Tai imuilman lämpötunnistin?
Kilosta alkaa ilo.
Saab 9-3 SS 1.9Ttid 2008
Saab NG 9-5 2.0 aero XWD 2011
Saab 9-3 SS 1.9Ttid 2008
Saab NG 9-5 2.0 aero XWD 2011
Re: NG 900 2.0T alavääntö hukassa.
Nyt paukahti ahtoputkikin paskaks. Ei taida nää kumikäyrät saabissa (tai missään muussakaan 12v. vanhassa autoossa) kestää 1,5 bar ahtoa pitkään.
Oli muuten aika jysäys ku pamahti toi putki kiihdytyksessä:D. Näitä menee aina välillä . Ei ollu ensimmäinen.
Oli muuten aika jysäys ku pamahti toi putki kiihdytyksessä:D. Näitä menee aina välillä . Ei ollu ensimmäinen.
Kilosta alkaa ilo.
Saab 9-3 SS 1.9Ttid 2008
Saab NG 9-5 2.0 aero XWD 2011
Saab 9-3 SS 1.9Ttid 2008
Saab NG 9-5 2.0 aero XWD 2011
Re: NG 900 2.0T alavääntö hukassa.
paljonko sulla on tehoa tossa pelissä kun ahto putkiakin menee välillä? Varmaan 400+++ paha neuvoa tässä tilanteessa.
Väärinviritys stage 3 1x2-1
Re: NG 900 2.0T alavääntö hukassa.
Ei siinä nyt niin paljoa ole tehoa. Jotain 250-300hv. Vaikee sanoa kun en oo dynottanu.SonmH kirjoitti:paljonko sulla on tehoa tossa pelissä kun ahto putkiakin menee välillä? Varmaan 400+++ paha neuvoa tässä tilanteessa.
Kilosta alkaa ilo.
Saab 9-3 SS 1.9Ttid 2008
Saab NG 9-5 2.0 aero XWD 2011
Saab 9-3 SS 1.9Ttid 2008
Saab NG 9-5 2.0 aero XWD 2011
Re: NG 900 2.0T alavääntö hukassa.
ehkä alavääntö puuttuu jos on isompi ahdin...
Väärinviritys stage 3 1x2-1
Re: NG 900 2.0T alavääntö hukassa.
Vakio garrett on vielä.SonmH kirjoitti:ehkä alavääntö puuttuu jos on isompi ahdin...
Kattoo nyt löytyykö jotain vikakoodeja. Vien auton tällä viikolla turun autohalliin.
Kilosta alkaa ilo.
Saab 9-3 SS 1.9Ttid 2008
Saab NG 9-5 2.0 aero XWD 2011
Saab 9-3 SS 1.9Ttid 2008
Saab NG 9-5 2.0 aero XWD 2011
Re: NG 900 2.0T alavääntö hukassa.
Kävin sitten luettamassa vikakoodit ja toi srs valo oli vain tilapäinen vika, onneks. Mut moottorista ei tullut mitään vikakoodeja. Ei ne keksiny muuta kuin, että päivittäis ton softan, ni jos se auttais
Kilosta alkaa ilo.
Saab 9-3 SS 1.9Ttid 2008
Saab NG 9-5 2.0 aero XWD 2011
Saab 9-3 SS 1.9Ttid 2008
Saab NG 9-5 2.0 aero XWD 2011