Eka postaus uudelta saabistilta niin älkää mestarit vetäkö herneitä sieraimiin jos tulee toistoa..
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
9-3:ssa -01(ajettu 100000) on turbo vaihtokunnossa. Käytin hakua tältä foorumilta ja selvisi vasta nyt nuo tyyppiongelmat ja 8v. takuu.. Eli Garrettin turbo GT17 on tämä ongelman ydin.
Kun nyt on tuo 8v. moottorinhajoitusmahdollisuus vielä voimassa, ja jos turboa esim. Saab-huollossa vaihdettaisiin, niin onko siellä eri mahdollisuuksia ahtimien osalta vai lykätäänkö tehtaan puolesta mielellään samaa p***** osaa? Vai onko soveliaita Saab/Garrett -osia" parempiakin.
Mitsubishiä on kovasti suositeltu, mutta meneeköhän maksu tällöin omaan piikkiin kokonaisuudessaan aina ja varmasti?
Toisekseen, koskevatko nuo Garrettien ongelmat nimenomaan vuosituhannen alussa valmistettuja turboja,eli ovatko uudet vastaavat jotenkin parempia?
Mites tuo huohotinjärjestelmä, päivitetäänkö sitä yleensä turbon vaihdon yhteydessä myöskin joka tapauksessa?
Kiitoksia jos joku vastaa jo etukäteen terv.noviisi