Löydän itseni vähän väliä tiirailemassa 9-5 ja 9-3SS -ilmoituksia,
...mutta erittäin varteenotettavana vaihtoehtona edelleen vanha signaturen kalusto ja paljon TLC:tä vie pitkälle...niin paljon olen tykännyt, että välillä käy mielessä säästäminen eläkkeelle asti tai ainakin omalle tyttärelle joka saa ajokortin 16,5 vuoden päästä
Noh, mielen mieli vaihtuu kuin tuuliviirin suunta...
Tonttu on ollut talossa 3 vuotta ja 9-3 kohta 5 vuotta.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Harrimatias kirjoitti:Toiseksi autoksi tämän ärrän rinnalle on kateltu Caliber SRT4:sta ja Seat Ibiza Cupraa, vaikkakin kauniimpi puolisko haluisi 5-ovisen, niin silloin se taitaisi olla se Fr Ibiza. Kun kuulemma ei pidä Saabin perästä
Eihän sitä perää tarvitse itse katsella
Nythän mä muistan sen, kuulemma niin moni auton perä muistuttaa naikkosen mielestä suomalaisen naisen persettä, ja se ei ole hyvä Eli sellanen kohtalaisen lättänä selän jatke...
Itse taas pidän esim. 9-3ss:n perästä, sivuprofiili näyttää puristeltavan hyvältä
TST kirjoitti:Kyllä pysyvämpi ero Saabeista ainakin vielä (Fordin saa vasta tammikuussa) tuntuu hiukka haikealta, mutta onneksi tilapäisauto on vielä kunnon turbo-Saab.
Hyvä, että tilapäisauto pelaa hyvin ja saat vielä viimeset kyydit (tällä erää!) Saabilla ennen "voortin" rattiin siirtymistä. Ilman tätä tilapäiskäyttöä olis saabi voinutkin hapettua käyttämättömyyteen, joten kiitos siitä..
TST kirjoitti:Kyllä pysyvämpi ero Saabeista ainakin vielä (Fordin saa vasta tammikuussa) tuntuu hiukka haikealta, mutta onneksi tilapäisauto on vielä kunnon turbo-Saab.
Hyvä, että tilapäisauto pelaa hyvin ja saat vielä viimeset kyydit (tällä erää!) Saabilla ennen "voortin" rattiin siirtymistä. Ilman tätä tilapäiskäyttöä olis saabi voinutkin hapettua käyttämättömyyteen, joten kiitos siitä..
Hyvin toimii, eikä varmaan pääse hapettumaan
Huom. alaosa: Saabista se kaikki alkoi ja saapas sitten nähdä mihin kaikki johtaa...
X = syrjähyppy
------------------------------------------------------
96 > X > X > X > X > 99 > 90 > 99 > X > OG900 > OG900 > NG900 > OG9-3 > X
TST kirjoitti:Kyllä pysyvämpi ero Saabeista ainakin vielä (Fordin saa vasta tammikuussa) tuntuu hiukka haikealta, mutta onneksi tilapäisauto on vielä kunnon turbo-Saab.
Hyvä, että tilapäisauto pelaa hyvin ja saat vielä viimeset kyydit (tällä erää!) Saabilla ennen "voortin" rattiin siirtymistä. Ilman tätä tilapäiskäyttöä olis saabi voinutkin hapettua käyttämättömyyteen, joten kiitos siitä..
Hyvin toimii, eikä varmaan pääse hapettumaan
Huom. alaosa: Saabista se kaikki alkoi ja saapas sitten nähdä mihin kaikki johtaa...
X = syrjähyppy
------------------------------------------------------
96 > X > X > X > X > 99 > 90 > 99 > X > OG900 > OG900 > NG900 > OG9-3 > X
TST kirjoitti:Kyllä pysyvämpi ero Saabeista ainakin vielä (Fordin saa vasta tammikuussa) tuntuu hiukka haikealta, mutta onneksi tilapäisauto on vielä kunnon turbo-Saab.
Hyvä, että tilapäisauto pelaa hyvin ja saat vielä viimeset kyydit (tällä erää!) Saabilla ennen "voortin" rattiin siirtymistä. Ilman tätä tilapäiskäyttöä olis saabi voinutkin hapettua käyttämättömyyteen, joten kiitos siitä..
Hyvin toimii, eikä varmaan pääse hapettumaan
Huom. alaosa: Saabista se kaikki alkoi ja saapas sitten nähdä mihin kaikki johtaa...
X = syrjähyppy
Ei kannata sitten sillä voortilla ainakaan Turun suunnalle tulla.Siitä tulee pakostakin Topinojan keikka. Oon kuullu et siellä lokitkin huutaa voort voort voort.
Transit... tai joku muu max. 4000€ paku mihin mahtuu ihminen etupenkille. Japsit on (mahan kohdalta) ahtaita. Vai pitäiskö hommata avolava saab? Onkohan Suomessa rakennettu yhtään? Ruotsista olen nähnyt ainakin kuvia.
Ei riemulla rajaa kun turbolla ajaa.
#2742
ng900 Turbo
Ei vielä varmuutta... Saabin 9-3 diesel kiinnostaisi kyllä... Se on ainakin varmaa että toista Wolkkaria EI TULE ENÄÄ KOSKAAN IKINÄ!!!!! Miten sitä voikin kahden Saabin jälkeen vielä erehtyä niin pahasti että hankkii Passatin...
Ei oo sellasta viikkoo ettei jonain päivänä olis verenpaine huipussa tuon pommin kanssa!
No erehtyminen on inhimillistä ja täytyy toivoa että kesällä olis taas alla...
Toivottavasti löytyy sopiva 70-80-lukuinen käyttöautoksi. Merkki voi olla mikä tahansa muu, mutta ei ranskalainen eikä Björneborgs MaskinWerkstadin tuote.
Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61.