Käsijarru.

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
mursu
"Hirsch"
Viestit: 916
Liittynyt: Ti Tammi 20, 2004 18:49
Paikkakunta: Vihti

Käsijarru.

Viesti Kirjoittaja mursu »

Tästä löytyi haullakin vaikka mitä, mutta on niin kiire etten ainakaan löytänyt mitään muuta järkevää vastausta kuin että SE ON PASKA.

Eli pitäisi saada pitämään huomiseksi kun on katsastus, oon vaihtanut kengät, vaijerit ja levittäjät liikkuu vapaasti niin paljon kuin vaan on suinkin mahdollista. Silti näin perstuntumalta kokeiltuna tuo ei varmasti mene läpi, taaksepäin pitää kyllä mutta eteenpäin lähtee kun kytkintä nostaa.

Kaksi päivää tätä jo säätänyt eikä paremmaksi muutu, onko jotain kikkaa millä tuon saa pitämään edes sen katsastuksen ajan? Itse en pääse selittelemään paikan päälle.
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2221
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Re: Käsijarru.

Viesti Kirjoittaja Hook »

Tuo ei ole helpoin säädettävä, vaikka säätöjä onkin vain 3, mitä pyöritellä.
Myös rumpujen kunto sekä palojen materiaali vaikuttaa.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
mursu
"Hirsch"
Viestit: 916
Liittynyt: Ti Tammi 20, 2004 18:49
Paikkakunta: Vihti

Re: Käsijarru.

Viesti Kirjoittaja mursu »

Ja kuinkas ollakkaan, eivät ooppelin jarrutehot riittäneet. Ei muutaku paaliin!
MrG
"Aero"
Viestit: 409
Liittynyt: Su Elo 07, 2005 16:23

Re: Käsijarru.

Viesti Kirjoittaja MrG »

Katoppa onko vaijerien etupäät kunnolla kiinni korissa, sielä käsijarrukahvan lähellä missä on vaijerin säätö. :roll:
Vastaa Viestiin