Tästä löytyi haullakin vaikka mitä, mutta on niin kiire etten ainakaan löytänyt mitään muuta järkevää vastausta kuin että SE ON PASKA.
Eli pitäisi saada pitämään huomiseksi kun on katsastus, oon vaihtanut kengät, vaijerit ja levittäjät liikkuu vapaasti niin paljon kuin vaan on suinkin mahdollista. Silti näin perstuntumalta kokeiltuna tuo ei varmasti mene läpi, taaksepäin pitää kyllä mutta eteenpäin lähtee kun kytkintä nostaa.
Kaksi päivää tätä jo säätänyt eikä paremmaksi muutu, onko jotain kikkaa millä tuon saa pitämään edes sen katsastuksen ajan? Itse en pääse selittelemään paikan päälle.
Käsijarru.
Re: Käsijarru.
Tuo ei ole helpoin säädettävä, vaikka säätöjä onkin vain 3, mitä pyöritellä.
Myös rumpujen kunto sekä palojen materiaali vaikuttaa.
Myös rumpujen kunto sekä palojen materiaali vaikuttaa.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: Käsijarru.
Ja kuinkas ollakkaan, eivät ooppelin jarrutehot riittäneet. Ei muutaku paaliin!
Re: Käsijarru.
Katoppa onko vaijerien etupäät kunnolla kiinni korissa, sielä käsijarrukahvan lähellä missä on vaijerin säätö.