Voisitteko kertoa onko normaalia että jos asennetaan teho lastu niin moottorin häiriövalo jää palaamaan?

Ei ole normaalia.nikke2v kirjoitti:Moro!
Voisitteko kertoa onko normaalia että jos asennetaan teho lastu niin moottorin häiriövalo jää palaamaan?
On ilmeisesti tietoa mikä on se suurempi paine jolloin ko. venttiili pitää vaihtaa?häkämies kirjoitti:Vaihdoitko by-pass venttiilin suurempaa painetta vastaavaksi?
Edellinen omistaja ja myyjä puhuvat paskaa. Tommoset pommit kannattaa kiertää kaukaa.nikke2v kirjoitti:Tämä kyseinen auto ei ole minun vaan olen ostamassa esimmäistä saabiani ja kävin koeajamassa yhtä 9-3 niin siinä oli viri boksi mut moottorin häiriövalo paloi kokoajan!! Autoliikkeen myyjä ja edellinen omistaja kertoi et on ihan normaalia et valo palaa jos on boksi kiinni...jäi kuitenkin vähän epäilyttämään muuten ois kyl hieno saabbi...Jos teillä ois jollakin aikeita myydä hyvä 9-3 niin laittakaa viestiä
nikke2v kirjoitti:Tämä kyseinen auto ei ole minun vaan olen ostamassa esimmäistä saabiani ja kävin koeajamassa yhtä 9-3 niin siinä oli viri boksi mut moottorin häiriövalo paloi kokoajan!! Autoliikkeen myyjä ja edellinen omistaja kertoi et on ihan normaalia et valo palaa jos on boksi kiinni...jäi kuitenkin vähän epäilyttämään muuten ois kyl hieno saabbi...Jos teillä ois jollakin aikeita myydä hyvä 9-3 niin laittakaa viestiä