Outoa tehovajetta.

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
nugge
"Hölösuu"
Viestit: 2026
Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
Viesti:

Outoa tehovajetta.

Viesti Kirjoittaja nugge »

Joo eli mulha nyt toi 9-3 Aero Nordic extreme.
Huomasin tänää et oli Dp löysällä ja vuos jonku verran nii kiristin sen paikalkeen kunnol.
Nyt sit rupes ihmetyttää ku 1-2 vaihteel menee huomattavasti paremmi ku 3-5.
Onhan se iha normaalia tietys määris tottakai johtue välityssuhteista yms.
Mut tuntuu jotenki siltä et kolmosel ei taho lähtee kunnol.
Ahdot nousee kunnolla et ei siinä mtn.
Kävi täs yks päivä sillai et toi kaasuläppään menevä imuputki irtos kaasuläpän kohalta. En ajanut ku ehkä joku 5-10km se irtonaisena ennen ku huomasin et se oli irti ja sain sen laitettua takas.
Tostahan kone kävis erittäin rikkaalla seoksella. silloin huomasin sen sellai et lähin kiihdyttää ja kone pomppi ku viimest päivää ja vikavalo rupes vilkkuu (8 tai 9 kertaa putkee).

anteeks kirjoitusvirheistä. :D
kiitos etukäteen.


------------------
Viaks tuli todettuu ahtoputken huonu klemmarri kaasuläpän kohdalla.
Uus isompi klemmari ja hyvin pelittää taas.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Vastaa Viestiin