Mikä on seuraava autosi?
Re: Mikä on seuraava autosi?
Varmastikkin joku dieselmoottorinen ehkäpä jokin V*G taikka 9-3 TiD, tiedä sitten kuinka diesel sopii saabiin...(miksei sopisi)
"mulla on ollu 2 saabia: ensimmäinen ja viimeinen"
Re: Mikä on seuraava autosi?
Seuraavaksi 9-5 pitkäkattoisena. Autonvaihto ei tosin ole ihan heti ajankohtaista mutta suunnitellahan jo saa .
#2029 Kari Kutuniva
2002 Saab 9⁵ 2.3t A Vector Wagon BioPower
2002 Saab 9⁵ 2.3t A Vector Wagon BioPower
Re: Mikä on seuraava autosi?
Toivottavasti ei ainakaan Saab.
Re: Mikä on seuraava autosi?
Toivottavasti ei tarvitse vähään aikaan ostaa uutta. Ehkä sitten kun tulee enemmän tarvetta toiselle autolle ja on jos on tarpeeksi rahaa, niin sitten voisi ostaa vaikkapa 9-5 aeron (9-3 jäisi tietys kakkos autoksi). Taas joku bioetanoli versiokin kiinnostais.
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
Re: Mikä on seuraava autosi?
Toivottavasti voin ostaa bensaturbo-Saabeja myös tulevaisuudessa. Pakon edessä - eli kokonaistaloudellisesti edullisen tarjouksen edessä - voin toki taipua myös nakunaku-auton edessä. Pidän kuitenkin melko varmana, että 9-3:n kaltaista pikkuautoa en hanki.
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Mikä on seuraava autosi?
Palatakseni vielä tähän aiheeseen kävin tänään koeajamassa Dodgen SRT4:n, kun työkaveri otti sen koeajoon. Olihan se persdynotuntumalla hurja auto, mutta autopaineet tyssäsivät 0,7-0,8 bariin, vaikka rahkeita olisi varmaan ollut enemmänkin. Jarrut olivat ihan hyvät.
Sisällä "laatuvaikutelma" (jos sellaisesta voi puhua, aika abstrakti käsite kun on) toi mieleen jonkun japsiauton, ratti ehkäpä Nissan Maximan ja vaihdekeppi Honda Civicin. Tavaratilaa ei ollut niin paljoa kuin esim. 9-3 farkussa, mutta tuskin tuon auton ostajille tavaratila on kaikki kaikessa. Penkit eivät olleet kaksiset, varsinkin selkänojan pituuden puute vaivasi meikäläistä.
Ihan OK peli kaltaistensa (GTI -autot) joukossa ja jos ei ole hirveän merkkiuskollinen, niin siitä saisi itselleen suorituskykyisen auton noin 30000 euron sijoituksella. Mutta vannoutuneelle saabistille... njaa, ehkä kannattaa ostaa 9-3 ja laittaa siihen "palikkaa" kiinni.
Sisällä "laatuvaikutelma" (jos sellaisesta voi puhua, aika abstrakti käsite kun on) toi mieleen jonkun japsiauton, ratti ehkäpä Nissan Maximan ja vaihdekeppi Honda Civicin. Tavaratilaa ei ollut niin paljoa kuin esim. 9-3 farkussa, mutta tuskin tuon auton ostajille tavaratila on kaikki kaikessa. Penkit eivät olleet kaksiset, varsinkin selkänojan pituuden puute vaivasi meikäläistä.
Ihan OK peli kaltaistensa (GTI -autot) joukossa ja jos ei ole hirveän merkkiuskollinen, niin siitä saisi itselleen suorituskykyisen auton noin 30000 euron sijoituksella. Mutta vannoutuneelle saabistille... njaa, ehkä kannattaa ostaa 9-3 ja laittaa siihen "palikkaa" kiinni.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007