Maptun stage1 & katsastus

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Suappi9-3
"Tuplakaasari"
Viestit: 88
Liittynyt: Ti Marras 22, 2005 22:07
Paikkakunta: Joensuu

Re: Maptun stage1 & katsastus

Viesti Kirjoittaja Suappi9-3 »

hma kirjoitti: Näillä mansikka-ahdistimilla kyllä ahtaa yläkierroksilla "täydet" vaikka hukkaportti roikkuisi sepposen selällään tanko irrotettuna. Ala- ja keskialueella tietysti täysin hengetön.
Ajattelin vaan, että ilman APC:n sulaketta kone kävisi peruspaineilla, kuten tuossa ylempänä ja muuallakin on monesti mainittu. Nyt kokeilin itse ansimmäistä kertaa.

Mutta en taida uskaltaa edes avata nokkapeltiä enää, kun tuo mankkuvena antaa niin kivasti tehua 8)

Tämähän lähti vain siitä, että Herra Katsastusherra ei sudittaisi hallinsa seinään heti kättelyssä ja rupeaisi kyselemään jostain tuunauksista. Tämä T5 lähtee kuin ammuttuna paikaltaan verrattuna tuohon "185"-heppaiseen T7:aan, vaikka onhan siinäkin se reilu 200 kaakkia.
Saab 9-3 2,0T SE -2001 Stage X - Oikein. Hyvin. Kulkeva.
Saab 9-3 2,0T Sport -2000. Steg1 + Eibach Pro-Kit + Pro Dampers
Honda CBR1000F - Se. Oikea. Menopeli.
LIMB home = nilguta kotiin...
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2224
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Re: Maptun stage1 & katsastus

Viesti Kirjoittaja Hook »

Onkos tuo kiesi BSR:än lastulla? (ihan vaan veikkaus..)
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Suappi9-3
"Tuplakaasari"
Viestit: 88
Liittynyt: Ti Marras 22, 2005 22:07
Paikkakunta: Joensuu

Re: Maptun stage1 & katsastus

Viesti Kirjoittaja Suappi9-3 »

Eiku Maptunin.
Saab 9-3 2,0T SE -2001 Stage X - Oikein. Hyvin. Kulkeva.
Saab 9-3 2,0T Sport -2000. Steg1 + Eibach Pro-Kit + Pro Dampers
Honda CBR1000F - Se. Oikea. Menopeli.
LIMB home = nilguta kotiin...
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2224
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Re: Maptun stage1 & katsastus

Viesti Kirjoittaja Hook »

Ei siis ahda yli 1.5? (bsr:iä on ilman fuelcuttia..) Onkohan peruspaineet ihan kohdallaan? Hukkaportissa tarpeeksi liikevaraa?
Mitä ahtaa jos letku suoraan compuralta kellolle?
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Suappi9-3
"Tuplakaasari"
Viestit: 88
Liittynyt: Ti Marras 22, 2005 22:07
Paikkakunta: Joensuu

Re: Maptun stage1 & katsastus

Viesti Kirjoittaja Suappi9-3 »

Ahtaa viisarin paksuuden verran yli 1,5. Tosin eihän tuollaiset tarvikemittarit mitään tarkkuusmittalaitteita ole. Muita tutkimuksia en ole muistanut tehdä :oops:

Tänään kuitenkin leima tuli ilman valituksia, kaikki sulakkeet paikoillaan :D
Saab 9-3 2,0T SE -2001 Stage X - Oikein. Hyvin. Kulkeva.
Saab 9-3 2,0T Sport -2000. Steg1 + Eibach Pro-Kit + Pro Dampers
Honda CBR1000F - Se. Oikea. Menopeli.
LIMB home = nilguta kotiin...
Vastaa Viestiin