No niin, projekti nimeltä "vaihdanpa näin ohimennen tuon ohjausyksikön siitä pumpusta" on päässyt vihdoin käyntiin. Pääsiäinen ja länkkärin yllättävä ratkaisu sulkea pulju kiirastorstaina sotki suunnitelmat aivan täysin. Vara-avain olisi toki löytynyt, eli auto oli haettavissa koko ajan, mutta tuumasin sen olevan hieman laitonta...
Kun irrottelin tuota imusarjaa, niin tulin siihen tulokseen, että per*eleen huonokokoiset työkalut tulivat mukaan, kun ei millään meinannut mahtua kääntämään pultteja auki.
Imusarja on nyt jotakuinkin irti, mutta niin on jotain sellaistakin, minkä ei pitäisi olla irti: Tai siis käytännössä poikki. Venttiilikopasta kun tulee ne neljä pikkuista letkua ja jotka yhdistyvät siinä kopan edessä yhdeksi letkuksi, niin yksi niistä liittimistä otti ja katkesi. Kyseessä on ilmeisesti polttoaineen paluuletkut, vai? Letkun liitinosa on sellaista jotain kangassekoitusta ja oli päässyt kovettumaan niin paljon, että murtui kun hieman koitin siirtää sitä pois tieltä.
Mitäs nyt sitten? Mistäs tuollaista samanlaista (tai miksei jopa kestävämpääkin, sellaista joka ei haperru ajan myötä) letkua saa tähän hätään? Huomenissa oli tarkoitus hoitaa homma loppuun, mutta tuo toi pienen lisämutkan matkaan. Löytyykö esim. Hessumobiilista tai jostain vastaavasta?
Oma projektihan on tietenkin sen loppupään kaivaminen ulos sieltä, mihin katkesi. Lähtee nimittäin harvinaisen heikosti, kun murtuu lisää yrittäessä ottaa siitä kiinni.
Ajattelin uusia samalla nuo muutkin letkut (ne loput kolme), joten pitääkö se venttiilikopan kansi avata vai meneekö nuo letkut ihan työntämällä tarpeeksi tiukasti ja jämäkästi paikoilleen?
Voisin muuten väittää, että aika tehokkaasti on kerännyt painolastia tuo imusarja.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)