tasapainoakseli
-
- "Ruisku"
tasapainoakseli
vieläkö löytyy joku, kuka olisi kiinnostunut tasapainoakselin ketjun tuottamasta sivuäänestä?
Re: tasapainoakseli
*poistettu*
Tästä turhan lässytyksestä ei tule loppua jos leikkiin ryhtyy...
Tästä turhan lässytyksestä ei tule loppua jos leikkiin ryhtyy...
-
- "Ruisku"
Tuota minä pelkäsinkin että se olisi poissa kokonaan!
minun mielestä hyvä keskustelun aihe taas keväällä, mitenkä taas jälleen päästä siitä eroon, voi vaikka löytyä joku kuka on tehnyt "uuden" keksinnnön räpisevän äänen poistamiseksi!
minun mielestä hyvä keskustelun aihe taas keväällä, mitenkä taas jälleen päästä siitä eroon, voi vaikka löytyä joku kuka on tehnyt "uuden" keksinnnön räpisevän äänen poistamiseksi!
-
- "Ruisku"
Ihmeellisen rauhallista, kysymysmarkkinoilla tänään, taitaa olla rahat loppu pääsiäisen jälkeen, ettei viitsi edes klikata käyntiin näyttöä jos vaikka sähkölaskut on maksamatta,itse olen vetämässä sisälokasuojan irti ja koetan tähystellä aikaisempia kuvia eri linkeiltä, suunnittelen poraa suuremman reijän ketjukoppaan ja siitä katkaista mokoman tasaketjun ja samantien tietenkin ottaa sen pois, en tiedä haittaako se mitään että se vispaava ääni kuuluu läpi koko kierrosluvun, eikai kennelläkään se mitään haittaa koskaan ole tuottanut katkeamalla ja moottorin kokonaan tuhossa?
Eipä kannata ylimääräisiä reikiä porailla. Öljypohjan kautta sen saa lyötyä poikki ja sitten vedettyä pois.
Osa tykkää ajella ilman ketjua, mutta koneen värinöistä välittävät vaihtavat uudet osat tilalle.
Omissa autoissa otetaan kone ylös jos alkavat pitämään ääntä häiritsevästi.
Osa tykkää ajella ilman ketjua, mutta koneen värinöistä välittävät vaihtavat uudet osat tilalle.
Omissa autoissa otetaan kone ylös jos alkavat pitämään ääntä häiritsevästi.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
-
- "Ruisku"
Seis,seis kone otetaan alas eikä ylös, se ei mahdu yläkautta!
Riippuu kylläkin Saabin mallista...kalle-ivar kirjoitti:Seis,seis kone otetaan alas eikä ylös, se ei mahdu yläkautta!
Sanonta oli tarkoitettu vertauskuvallisena eli kone pois ja uudet osat tilalle.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Anteeksi ekaksi,mutta kyllä muuten sopii kone ylä kautta pois,olen nimittäin ottanut tonnarin koneen henk.kohtaisesti ylös vaihde askeineen päivineen ylä kautta.
Et vissiin huomannut katsoa, että millä aluella ollaan?
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11