Onkohan olemassa mitään keinoa hetkellisesti tiputtaa T7:n koneen tehoja siten että elektroniikka pysyy tyytyväisenä ja iloisena?
T5 autossa nyppään yleensä mag.venan johdon irti katsastusta varten, säästyy auto ja hermot kun inssi painaa oikein sydämmen kyllyydestä ympäri testirataa...
Mites T7:n kanssa pitäisi tehdä? Mielessä on käynyt sellainen että vedän letkun suoraan ahtimesta aktuaattoriin, eli ohitan koko ohjausjärjeselmän ja autosta tulee perinteinen LPT, mutta mitäs T7 tykkää tästä, muutenhan sillä ei olis niin väliä mutta kun tuo kirottu OBD-testi pitäisi myös läpäistä...
Trionic-7 paineen pudottaminen?
Trionic-7 paineen pudottaminen?
Saabit
- Puretaan: 9-3SC-06
- 9-3SC 1.8t Aut. -07 NoPower
- 9-3Cab Aero Aut. -05 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -04 - Omatune BioPower
- 9-3SS Aero Man. -03 - Omatune BioPower
Re: Trionic-7 paineen pudottaminen?
Ei pitäisi mitään vikakoodeja tulla jos muutat auton LPT:ksi perinteisellä tyylillä. Magneettiventtiilin johtoa ei kannata mennä irrottamaan tosiaan.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com