Trionic-7 paineen pudottaminen?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Nappe
"Hölösuu"
Viestit: 1095
Liittynyt: To Touko 08, 2003 15:25
Paikkakunta: Kerava

Trionic-7 paineen pudottaminen?

Viesti Kirjoittaja Nappe »

Onkohan olemassa mitään keinoa hetkellisesti tiputtaa T7:n koneen tehoja siten että elektroniikka pysyy tyytyväisenä ja iloisena?
T5 autossa nyppään yleensä mag.venan johdon irti katsastusta varten, säästyy auto ja hermot kun inssi painaa oikein sydämmen kyllyydestä ympäri testirataa...

Mites T7:n kanssa pitäisi tehdä? Mielessä on käynyt sellainen että vedän letkun suoraan ahtimesta aktuaattoriin, eli ohitan koko ohjausjärjeselmän ja autosta tulee perinteinen LPT, mutta mitäs T7 tykkää tästä, muutenhan sillä ei olis niin väliä mutta kun tuo kirottu OBD-testi pitäisi myös läpäistä...
Saabit Sekalaisia_Saab-aiheisia_kuvia_vuosien_varrelta
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Trionic-7 paineen pudottaminen?

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Ei pitäisi mitään vikakoodeja tulla jos muutat auton LPT:ksi perinteisellä tyylillä. Magneettiventtiilin johtoa ei kannata mennä irrottamaan tosiaan.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Vastaa Viestiin