Ng900 valokatkaisimen irroitus

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
konepyorailija
"Tuplakaasari"
Viestit: 69
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 12:30
Paikkakunta: Ulvila / Pori

Ng900 valokatkaisimen irroitus

Viesti Kirjoittaja konepyorailija »

Miten irtoaa tuo katkaisin (pyöreä) koelaudasta?
Autossani kun katkaisin on käännettynä oikeaan reunaan (ajoasento) mittarivalot ei meinaa pysyä kunnolla päällä, sammuilee ja syttyy taas... Keski asennossa (parkit) mittarivalot pysyvät päällä ongelmitta. Olisikohan kosketushäikkää katkaisimessa :?:
Epäilen katkaisimen lähtevän vetämällä mutta varmistus olisi paikallaan ettei tarvisi ostaa uutta :roll:
NYT AJETAAN:Polo -98, Mondeo farkku -01 "TAHTOO OG AERON"
EX AUTOJA:900 S TURBO -96, 900i 8v -85, 900i 16v -89, 900se -95
Sekä noin 100 muun merkin edustajaa.
ballantine
"Aero"
Viestit: 426
Liittynyt: Ti Loka 24, 2006 12:41

Re: Ng900 valokatkaisimen irroitus

Viesti Kirjoittaja ballantine »

Lähtee vetämällä.
Saab 9-3 SE 2,0i '98
konepyorailija
"Tuplakaasari"
Viestit: 69
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 12:30
Paikkakunta: Ulvila / Pori

Re: Ng900 valokatkaisimen irroitus

Viesti Kirjoittaja konepyorailija »

Onko siellä jotkin klipsut mitkä olisi hyvä tietää?
Tarviiko taivuttaa esim. ylhäältä ensin tms.
NYT AJETAAN:Polo -98, Mondeo farkku -01 "TAHTOO OG AERON"
EX AUTOJA:900 S TURBO -96, 900i 8v -85, 900i 16v -89, 900se -95
Sekä noin 100 muun merkin edustajaa.
Vastaa Viestiin