Miten irtoaa tuo katkaisin (pyöreä) koelaudasta?
Autossani kun katkaisin on käännettynä oikeaan reunaan (ajoasento) mittarivalot ei meinaa pysyä kunnolla päällä, sammuilee ja syttyy taas... Keski asennossa (parkit) mittarivalot pysyvät päällä ongelmitta. Olisikohan kosketushäikkää katkaisimessa
Epäilen katkaisimen lähtevän vetämällä mutta varmistus olisi paikallaan ettei tarvisi ostaa uutta
Ng900 valokatkaisimen irroitus
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 69
- Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 12:30
- Paikkakunta: Ulvila / Pori
Ng900 valokatkaisimen irroitus
NYT AJETAAN:Polo -98, Mondeo farkku -01 "TAHTOO OG AERON"
EX AUTOJA:900 S TURBO -96, 900i 8v -85, 900i 16v -89, 900se -95
Sekä noin 100 muun merkin edustajaa.
EX AUTOJA:900 S TURBO -96, 900i 8v -85, 900i 16v -89, 900se -95
Sekä noin 100 muun merkin edustajaa.
-
- "Aero"
- Viestit: 426
- Liittynyt: Ti Loka 24, 2006 12:41
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 69
- Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 12:30
- Paikkakunta: Ulvila / Pori
Re: Ng900 valokatkaisimen irroitus
Onko siellä jotkin klipsut mitkä olisi hyvä tietää?
Tarviiko taivuttaa esim. ylhäältä ensin tms.
Tarviiko taivuttaa esim. ylhäältä ensin tms.
NYT AJETAAN:Polo -98, Mondeo farkku -01 "TAHTOO OG AERON"
EX AUTOJA:900 S TURBO -96, 900i 8v -85, 900i 16v -89, 900se -95
Sekä noin 100 muun merkin edustajaa.
EX AUTOJA:900 S TURBO -96, 900i 8v -85, 900i 16v -89, 900se -95
Sekä noin 100 muun merkin edustajaa.