ng 900 2.0t viritys
ng 900 2.0t viritys
no niin elikkä mulla on tommonen vähän kutiteltu saba.Ahtimena on holset hy35 ahtopaineita 2 bar nurkilla.Sitten ongelmiin ahistaako noissa kannet?Oisko joku muun mallin vakio kansi paremmin virtaava ja oisko jossain parempia nokkia?ei meinaa tehot mennä yli 400hv millään.niin ja osaiskohan joku tehä vakio ecuun hyvää softaa?
kaikki apu ja neuvot otetaan vastaan virityksen suhteen.
mitä enemmän voimaa sen parempi.
kaikki apu ja neuvot otetaan vastaan virityksen suhteen.
mitä enemmän voimaa sen parempi.
Re: ng 900 2.0t viritys
Aluksi voisit vaikka kertoa hieman enemmän muista autoon tehdyistä muutoksista koska oletan niitäkin löytyvän : )
Re: ng 900 2.0t viritys
Ettei ois vaan liikaa pakopainetta 400hv:n ylitystä ajatellen. Millä pakopesällä hy35?
Kyllä sillä vakiokannella otetaan vaikka yli 500, ei ihan ekana ala siitä ahistamaan, T7 kansi voisi olla marginaalisesti parempi mutta paras varmaan vaan portata sitä alkuperäistä. Nokat löytyy kireämmät esim OG900 t16:sta (85->), mutta on se ongelma jossain muualla jos noilla ahtopaineilla ei enempää tehoja irtoa.. pakopaineet kannattaisi mitata.
Ilmeisesti mitään softaa ei vielä löydy, vai? Miten seokset ja sytkä?
Kyllä sillä vakiokannella otetaan vaikka yli 500, ei ihan ekana ala siitä ahistamaan, T7 kansi voisi olla marginaalisesti parempi mutta paras varmaan vaan portata sitä alkuperäistä. Nokat löytyy kireämmät esim OG900 t16:sta (85->), mutta on se ongelma jossain muualla jos noilla ahtopaineilla ei enempää tehoja irtoa.. pakopaineet kannattaisi mitata.
Ilmeisesti mitään softaa ei vielä löydy, vai? Miten seokset ja sytkä?
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: ng 900 2.0t viritys
jep elikkä mulla on speedpartsin stage 3 ecu.holset tais olla 8 pakopesällä jos en väärin muista,mutta pitäs riittää yli 500hv.peltisarja on tehty ja turbolta lähtee 3 tuumasella ja menee loppuun asti.tossa katoin noi mun suuttimet vielä ja siellähän se vika taitaa olla ku eine tosissaan ollu ku 385cc.
Re: ng 900 2.0t viritys
Ei se tuolla eculla kunnolla toimi vaikka suuttimia kasvattaisit, kyllä se softa pitää olla rautaa vastaava edes jotenkin. Googlaappa T5Suite jos kiinnostaa itse säätää, muussa tapauksessa yhteyttä virifirmaan..
Ja 8 pakopesä on kyllä melko pikkuinen varsinkin jos 500hv havittelee, pakopainemittaukset kiinnostaisi.
Ja 8 pakopesä on kyllä melko pikkuinen varsinkin jos 500hv havittelee, pakopainemittaukset kiinnostaisi.

#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: ng 900 2.0t viritys
Niin tosiaan, vakio kansi virtaa todistetusti 800 kaakkia ettei se nyt ensinmäisenä ahdista 

#3272
Re: ng 900 2.0t viritys
Joopa joo. Taitaa vakiona virrata perinteisillä mittausmenetelmillä jotain luokkaa 220hv alle kympin nostoilla.Pola kirjoitti:Niin tosiaan, vakio kansi virtaa todistetusti 800 kaakkia ettei se nyt ensinmäisenä ahdista
Foxbody turbo
Re: ng 900 2.0t viritys
no joo nyt se rupeis toistaseks olemaan valmis laitoin dta moottorinohjauksen ja porttasin kantta väkertelin pakosarjan ja hy35 ei tullu pakopaineet ongelmaks.
saatiin pihalle 1,7 bar. paineilla 450 hv. 520 nm.
saatiin pihalle 1,7 bar. paineilla 450 hv. 520 nm.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1148
- Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
- Paikkakunta: Vantaa
Re: ng 900 2.0t viritys
Ei lainkaan hassummintopo kirjoitti:no joo nyt se rupeis toistaseks olemaan valmis laitoin dta moottorinohjauksen ja porttasin kantta väkertelin pakosarjan ja hy35 ei tullu pakopaineet ongelmaks.
saatiin pihalle 1,7 bar. paineilla 450 hv. 520 nm.


Saab 900 2.0t Cab -97