Löysin yhdeltä nettisivulta kysyisen pätkän ajattelin vaan että jos jotain kiinnostaa... oli muuten tietoja myös Viggenistä että jos joku voisi kertoa että pitääkö paikkaansa
http://www.ultimatecarpage.com/frame.mv ... mv&num=448
" I have been working at saab now for 15 odd years and am in charge of product placement. With all these supercars on this web page, I didnt think people would be praising the viggen!. Yes, it is fwd, and when you put your foot down, the power can sometimes be hard to put down, the steering wheel sometimes jumps out of your hand, but that adds to the excitment i suppose. We are trying to make the viggen range a direct alternative to the R range (volvo),amg(mercedes), M-series(bmw), S series(audi). We know the problems of fwd with too much power and in line to the volvo's new 4wd 300bhp R series, we hope to offer the next 9-3 viggen with 4wd and about 275-320bhp. The perfomance will be explosive, and hopefully no torque steer like its predeccors, but ultimately sell more than the tiny sales figures earned by the 9-3 viggen "
Viggenistä
Viggenistä
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Vetelystä: Pitää paikkaansa, kyllä se Viggen kiemurtelee kun oikein vedätetään.
Kunhan ratista muistaa pitää kiinni, niin hyvin tulee ilman muutoksia toimeen ainakin vakiotehoilla. Tosin itse ajattelin asialle tehdä jotain mutta en varsinaisesti ymmärrä mahdotonta vouhotusta yhdistelmästä etuveto+tehoa rutkasti. Itseä ei kiinnosta lähetellä liikennevaloista, joten ainakin tuon nykyisen tehon Viggen välittää kakkosella kaasua painettaessa aivan hyvin tiehen. Minun puolesta voisi tehoa olla enemmänkin Viggenissä kuin melkein 300, vai mitä Vigge? 

Viimeksi muokannut CC Aero, Ti Loka 25, 2005 20:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Samaa mieltä, kyllä se 9-3: nen jotenkin pysyy tiessä kunhan on alusta ja renkaat kunnossa ja hieman opettelee lähtöä.
~280hv niin ei mulla ainakaan hyvällä asfaltilla juur suhaa kakkosella enää, mut saas nähä ens viikolla kun lykätään 50hv lisää ja kytkin joka pitää
~280hv niin ei mulla ainakaan hyvällä asfaltilla juur suhaa kakkosella enää, mut saas nähä ens viikolla kun lykätään 50hv lisää ja kytkin joka pitää

Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Millanes on talvella ajaa, pitää varmaan lähteä aika rauhallisesti ? Entä missä hinnoissa noi suomessa liikkuu tai ei niitä taida pahemmin ollakkaan myynnissä.. Ruotsista kun katoin niin hinnat oli siinä 30000? ja oli vuosmalli 1999 ja ajettu vain ainoastaan 10-30tkm !!