Tyhjäkäynninsäätömoottori ( tai virallisemmin joutokäynnin säätäventtiili WISsin mukaan) - jumittaako ? Ensiapuna CRC:tä tjsp noista letkuista sisään. Vai onko kokonaan särki ?
Turboissa (Trionic) on imuilman lämpötila-anturi selkeästi erikseen, mutta vapareissa (Motronic) ei näyttäisi olevan vastaavaa mutta moottorin lämpötilan anturi (osanro 9137803) on joka on näemmä asennettu imusarjaan.
Oliko vikakoodeja ? P0116, 0117 ja 0018 viittaa ko. anturin vikaan.
Motronic asettaa seokset lämpimän koneen arvoille siinä tapauksessa että anturi on vikaantunut eli kylmänä rykii takuulla.
vaikuttaa siltä. Ainakin auto käyttäytyy juuri noin. Vanhalla kooderilla ne katottiin, joten tarkkaan ei Tapanilassa nähty. kaivetaan osa jostain, kiitos paljon