![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
-Täytyy säätää vissiin pyöristä tosi kireelle
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Toi 16prossaahan olis 305kiloa eli ~3kN ja toi vaatimus on varmaan koko taka-akselille tai muuten saa vetää säädöt tosi tiukkaan.Jaahas kirjoitti:.Jarruvoimat:oikea 1,1kN,vasen 0,9kN.Hylkäyksen syy:Jarruvoima alle 16% kokonaismassasta.Kuinka paljon tuon jarruvoiman pitäisi olla,että inssille kelpaa?Käytössä toimii ihan riittävän hyvin,mäkilähdöt sun muut onnistuu.Ajoneuvon omamassa 1500kg,suurin sallittu kokonaismassa 1910kg.
Onnea vaan Saabin kanssa tuolle linjalle.iskarix kirjoitti:Käsijarrun paras kaveri on käsijarrun käyttäjä. Olen aina kaikissa autoissani käyttänyt käsijarrua AINA, eikä ole murheita ollut. Katsastusmiehet kiitosta soperrellen leimoja iskeneet.
Ihan samaa mieltä! Kokemusta Camarosta ja parista muusta jenkistä (huom! kaikki GM), puolesta tusinasta 99/900 ja viime ajat on ollut 2 kpl 9-3 pihalla. Kun kässäriä käyttää joka päivä, ihan tasaisellakin maalla, eipä ole ongelmia. Ikinä ei mistään autosta ole vaijeri(t) edes jäätyneet.iskarix kirjoitti:Mikäs poikia riepoo? Sama resepti jo kuudennen saabin kanssa. Rassatkaa vaan vaijereitanne, jos kerran vuodessa sitä vedetään, ja silloinkin sen tekee katsastusmies.