Oireet oli tutut eli lähti käyntiin 5-8 minuutiksi ja sammui sitten. Lopulta hiljeni kokonaan ja käsikäytöllä vain virrat alkoivat suristamaan, ei edes yrittänyt syttyä. Purin laitoksen, testasin moottorin, hehkun, liittimet sun muut. Vika löytyi kuitenkin ylikuumenemisen anturista jonka johdoista oli murentunut kuori pois ja johtimet pääsivät ottamaan toisiinsa kiinni. Johdot erilleen, uudet eristeet ympärille ja elvytyspaketti oli valmis! Taas kohisee, jee!
Ihmeparantumisellakin voi olla osuutta asiaan mutta kai se on niin että jos johdot ottavat toisiinsa kiinni niin laite luulee olevansa ylikuumentunut ja ei siten lähde käyntiin? Aihetta on käsitelty paljon ja tällainenkin tapaus on saattanut ratketa jo aiemmin mutta on se vaan iso ilo kun saa laitteen omin toimin kuntoon ja ennen kaikkea säästää paljon rahaa! (katsotaan vaan kuinka kauan...)
Edelleen eberistä...
Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
1 viesti
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “OG 9-3 & NG 900”
Hyppää
- Ylläpito tiedottaa
- ↳ FOORUMIN SÄÄNNÖT, LUE ENSIN! (Päivitetty 28.3.2020)
- ↳ Helpdesk
- Mallikohtainen foorumi
- ↳ 92, 93, 94, 95, 96, 97 (2-tahti ja V4)
- ↳ 90, 99, OG900
- ↳ 9000
- ↳ OG 9-3 & NG 900
- ↳ OG 9-5
- ↳ 9-3 SS, SC, CV ja X
- ↳ NG 9-5
- ↳ 9-2X, 9-4X ja 9-7X
- Yleistä
- ↳ Yleinen
- ↳ Apua tien päällä
- ↳ Konseptit ja tulevat mallit
- ↳ Styling & tuning
- ↳ Luvaton käyttöönotto
- ↳ Projektit
- ↳ Diesel
- ↳ BioPower
- ↳ Olitko se sinä?
- ↳ Gallup-alue
- ↳ Off topic
- ↳ Tapahtumat
- ↳ Ladies only
- ↳ Auton maahantuonti
- ↳ Saab på svenska
- ↳ Saab in English
- Vain jäsenille
- ↳ Yleinen - Saab-klubi
- ↳ Klubitapahtumat
- ↳ Suomen Saab-klubi tiedottaa
- ↳ Saabistin toimitus
- Saab-markkinat
- ↳ Myydään Saabit
- ↳ Ostetaan Saabit
- ↳ Myydään Saabin osat ja tarvikkeet
- ↳ Ostetaan Saabin osat ja tarvikkeet
- ↳ Wanhojen Saabien markkinat
- ↳ Kaupalliset tiedotteet
- Muut markkinat
- ↳ Muut osto- ja myynti-ilmoitukset