VETOKOUKKU SAAB 9-3 2.0t Sport 5deen
VETOKOUKKU SAAB 9-3 2.0t Sport 5deen
Löytyykö kokemuksia vetokoukun asentamisesta 93seen. Kannattaako laittaa merkki vai tarvike? onko paljon valinnanvaraa? Kustannukset asennuksineen? oliko niin että puskuriin on pakko tehdä reikä? Myös vinkit hyvistä asennuspaikoista pääkaupunkiseudulla tervetulleita. kyselee S O R B A S
Re: VETOKOUKKU SAAB 9-3 2.0t Sport 5deen
Jos irrotettavaa olet laittamassa, niin laittaisin ennemmin tarvikkeen. Taas jos laitat kiinteän, niin silloin laittaisin alkuperäisen. Tuosta puskuris löytyy haulla.
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
Sähkösarja kannattaapi hankkia kaiketikin
-merkkisenä.
Itse hommasin kiinteän Feloxin. On edullinen ja jämäkkä, mutta nupin päällikerros kuoriutuu käytössä pois. Nyt valitsisin varmaan toisen.

Itse hommasin kiinteän Feloxin. On edullinen ja jämäkkä, mutta nupin päällikerros kuoriutuu käytössä pois. Nyt valitsisin varmaan toisen.
Jos et välttämättä uutta halua ja et ole jäniksen selässä tämän asian kanssa, niin kannattaa kysellä käytettyjä koukkujakin. Paitsi tietenkin jos rahaa pursuaa joka taskusta...
Itse sain täältä foorumin kautta omaan kolkkiini irrotettavaa mallia olevan siistin koukun edullisesti. En tosin vielä ole laittanut sitä paikalleen. Sulla on siinä ne sport- helmat, eikö? Siihen joudut todennäköisesti tekemään kolon.

Saab mennen tullen
-Rane-
-Rane-