t5 ongelma
t5 ongelma
elikkä vaihdoin moottorin ohjauksen dta.han ja nyt ei tietenkään absit toimi eikä nopeus mittari.saako niitä toimimaan ilman vakio ecua?jos saa miten?oon kolme iltaa yrittäny vaan ei niin ei.
Re: t5 ongelma
Saa toimimaan, jos dta:n asennuksessa huitase rikki abs:än komponentteja.topo kirjoitti:elikkä vaihdoin moottorin ohjauksen dta.han ja nyt ei tietenkään absit toimi eikä nopeus mittari.saako niitä toimimaan ilman vakio ecua?jos saa miten?oon kolme iltaa yrittäny vaan ei niin ei.
T5 autoissa moottorin ohjaus on täysin erillinen abs järjstelmästä. Ainoa yhdistävä tekijä on, että ABS yksiköltä tulee kanttimallinen pulssitieto T5 eculle, että ecu tietää ajoneuvon nopeuden (vaihdekohtaiset rajottimet, nopeuden rajoitin..), joten ABS järjestelmään ei ole MITÄÄN tarvetta koskea millään lailla moottorinohjausjärjestelmän vaihdossa.
Oletko tehnyt välijohdon T5 ecun liittimen ja dta:n välille, vai tehnyt koko johtosarjan uusiksi antureille asti?
Mitkä kaikki 33 napaisesta liittimestä hanskalokeron takana on kytketty?
Ethän ole oikosulkenut maihin (tms) tuota abs yksiköltä tulevaa pulssitietoa?
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
vakio liitin otettu pois ja käytössä vaan välttämättömät.eli suuttimet map kampura bensapunpun rele, suuttimien rele,lämpötila antura.nämä on vakio piuhoilla.
di kasettia ei ole vaan bochin hukkakipinä puola ja sille on vedetty erilliset piuhat.
mulla on kyllä toi sid irti että vaikuttasko se jotenkin?
kattelin noita sähkäkaavoja ja näyttäs menevän ritiin rastiin piuhaa.
di kasettia ei ole vaan bochin hukkakipinä puola ja sille on vedetty erilliset piuhat.
mulla on kyllä toi sid irti että vaikuttasko se jotenkin?
kattelin noita sähkäkaavoja ja näyttäs menevän ritiin rastiin piuhaa.
ABS valo ei syty (ja toimii) vaikka SID olisi tipo-tiessään.
Onhan abs yksiköllä vielä sähköt? Herjaako jostain tietystä anturista? (vaatii merkkiliikkeessä käyntiä, kun luku onnistuu vain techillä).
Onhan abs yksiköllä vielä sähköt? Herjaako jostain tietystä anturista? (vaatii merkkiliikkeessä käyntiä, kun luku onnistuu vain techillä).
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.