SAAB 900 CABRIOLET 1993

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Ketta
"Koeajolla"

SAAB 900 CABRIOLET 1993

Viesti Kirjoittaja Ketta »

Olen uusi jäsen joka hakee tukea Saabin epävarmoina aikoina. Itselläni on 16 vuotta nuori sininen avoauto.Hän on niin ihana ja hyvässä kunnossa!
"Kalifornia auto" (tai oikeastaan Uusikaupunki-auto), joten ei ole ruostettakaan missään,nyt on talviunella ,mutta pian otetaan ulos ja sitten hurjastelemaan ,katto alas, ja nauttimaan vain. Olen silloin tällöin ajatellut sen myyntiä,mutta en koskaan ole raskinut. Ja nyt en varmastikkaan koskaan. Mutta olisihan se kiva olla mukana tässä clubissa ja katsoa mitä se tuo tullessaan. Onko eri aktiviteetteja ja ralleja?

Tänään tuli myös hyvät uutiset. Suomen valtion tullille maksetut verorahat omasta vanhasta Saabistani " muuttoautostani" saankin takaisin. (Suomi kun salli vain yhden auton tänne tulon muuttoautona per henkilö, ja minulla oli 2 . Saab vuodesta 1993 ja Jeep Cherokee 5.9L V8 1998 asti. Suomeen muutin takaisin 2007.En kyllä halua miltenkään kerskua,mutta otti aivoon sen Saabin kohdalta tullin vaatiman summan maksu! Nyt helpottaa.

:saab: Ketta
är.jii
"Viggen"

Re: SAAB 900 CABRIOLET 1993

Viesti Kirjoittaja är.jii »

Tervetuloa joukkoon monikirjavaan (ei harmaaseen) Kyllä meillä on kaikenlaisia renkaanpotkiaisia ym tapahtumia, ne löytyy "tapahtumat" otsikon alta. 6.6 on cabbe kokoontuminen Parkanossa, että tervetuloa vaan :D
samakaitsensitteonniinväliä, millä ajaa
900 cab -95
9-3 se -01
9-3 Ttdi -11 9-3 cab -08 aero hirch
Suppari
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Liikkuuko tämä auto piikkiössä kesällä?
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
f-19
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Voidaan pitää potkijaiset joskus pikoksen pihalla :D :D ...tai ehkä mielummin vaikka kaatopaikan tien varrella :D

Kuulemma kylillä liikkuu muitakin omistajilleen uusia saappeja.
Vastaa Viestiin